Michael Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 (bewerkt) Sinds de huidige patch kunnen wij niet meer auto's verkopen die normaal een hoge bedrag had. Een auto zoals de auto van Franklin werd eerst voor minimaal $100.000 verkocht. Maar met deze patch kan je de auto alleen maar onder de $10.000 verkopen. Nu is dit ook een probleem. Uiteraard zijn er mensen die Shark Cards kopen, (microtransacties op Grand Theft Auto: Online). Die kopen dan voertuigen, tunen deze. Voertuigen zijn met een bedrag van $50.000 fatsoenlijk. Maar wanneer jij je auto wilt verkopen, krijg je er maar maximaal $10.000 voor. Nu kom ik met de volgende discussieonderwerp voor onze fanatieke Grand Theft Auto: Online spelers: Heeft het verkopen van voertuigen bij Los Santos Customs zijn waarde verloren? Bewerkt: 19 februari 2014 door Asphyxiated Reageren
CaptainCook Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 nee hoor 10.000 is nog steeds een prima bedrag voor 1 minuut spelen. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 Het heeft weinig zin meer om 'n getunede auto te verkopen, maar 'n gestolen auto .... tsja, daar hoef je maar weinig voor te doen en levert dan best nog wat op. Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 nee hoor 10.000 is nog steeds een prima bedrag voor 1 minuut spelen. Jij speelt geen GTA:Online zeker he? Reageer dan ook niet. Ontopic: Ja en nee, in het echt is het ook zo dat als jij een Golf helemaal optuned geen extra waarde krijgt voor die custom bumpers, verfkleuren of wat dan ook dus waarom niet in GTA, maar standaard zijn sommige auto's meer waard dan 10.000 en dan vind ik het niet eerlijk. Ik ben voor om de limiet te verhogen naar maximaal 50.000 dollar Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 Huh, ik had laatst mijn Grotti Carbonnizaire verkocht en kreeg er boven de 100k voor?!? Reageren
Michael Geplaatst: 19 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 Met de nadruk op laatst. Het is al sinds de Valentijnsbloedbad DLC dat de waarde's zijn verlaagd. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 Met de nadruk op laatst. Het is al sinds de Valentijnsbloedbad DLC dat de waarde's zijn verlaagd. We zitten als bijna een week verder. Dus het kan dan dat hij hem van het weekend heeft verkocht? Reageren
Michael Geplaatst: 19 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 Dat is inderdaad mogelijk. Reageren
wrecklezzdj Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 Naar mijn weten is het gepatched dat de buffalo maar 10000 oplevert. Aangezien je deze uit sp kan halen. De rest is volgens mij wel gewoon de oude prijs. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 Nee Ashpy heeft gelijk. Ik heb hem 2 weken geleden ofzo gekocht, dus nog voor de update Reageren
JustHano Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 Misschien begrijp ik het verkeerd (kan best wel ) maar ik ging net kijken of ik m'n Entity kon verkopen (niet dat ik het deed maar gewoon om te kijken of het kon) en ik kon hem voor meer dan $600.000 volgens mij verkopen, maar misschien begrijp ik het wel verkeerd en bedoelen jullie iets anders Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 Mijn Roosevelt zou ook $410.000,- opleveren als ik 'm verkocht had. Daar kwam ik achter toen ik per ongeluk de SELL optie aanklikte toen ik 'm wou tunen. Reageren
TryX Geplaatst: 20 februari 2014 Rapport Geplaatst: 20 februari 2014 Klopt.. alleen voertuigen die op straat gepakt zijn en getuned.. welke je online gekocht hebt zijn nog in volle waarde.. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 20 februari 2014 Rapport Geplaatst: 20 februari 2014 Maar wel weer 'n plekje in je garage. Reageren
UberBug Geplaatst: 20 februari 2014 Rapport Geplaatst: 20 februari 2014 (bewerkt) Aan de ene kan begrijp ik deze actie wel van R* A) in het dagelijkse leven mag je blij zijn als je nog zoveel % van de nieuwwaarde voor een gestolen auto ontvangt. (neem ik aan en heb daar geen ervaring mee ) B) hiermee willen ze voorkomen dat er dmv glitches e.d. voor veel geld auto's bij LSC verkocht worden. Maar wat ik niet begrijp is dat dit ook - zo te merken - geldt voor de straatversies (* die niet als Hot betiteld staan en je zonder probleem in je garage kan stallen) die je bij de welbekende websites kan kopen. Zo heb ik een tijdje terug een Benefactor Schwartzer voor $ 80.000 aangeschaft en inmiddels voor veel geld voorzien van accessoires.Aangezien deze ook op straat te vinden is - wat toen ik hem aanschafte nog niet bij mij bekend was - is ook deze nog maar $ 10.000 waard. Dit heeft hoofdwaarschijnlijk weer te maken met het feit dat de voertuigen in de game per merk/type zijn voorzien van een [unieke] code. Bij het verkopen van een voertuig wordt dus hoogstwaarschijnlijk gekeken naar die code. Zodoende is het ook bijvoorbeeld mogelijk om de Buffalo van Franklin te behouden. Deze Buffalo zal vermoedelijk dezelfde code hebben als de "normale" Buffalo waardoor die ook niet meer dan $ 10.000 waard kan zijn.Voor de Super cars, Sports classics en de overigen auto's die als Hot betiteld staan geldt dit niet. Hiervoor krijg je nog zoveel % van de "nieuwwaarde" voor terug, mits deze uiteraard eerlijk gekocht zijn. Dus op de vraag: Heeft het verkopen van voertuigen bij Los Santos Customs zijn waarde verloren? Ja, maar in sommige gevallen begrijpelijk... Nee, in sommige gevallen ook niet begrijpelijk... Neemt niet weg dat R* er alles aan probeert te doen om hun Shark Cash Cards te verkopen.... * Edit Bewerkt: 20 februari 2014 door sssjakie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.