FcUtreg4Life Geplaatst: 20 februari 2014 Rapport Geplaatst: 20 februari 2014 Neemt niet weg dat R* er alles aan probeert te doen om hun Shark Cash Cards te verkopen.... Ten 1e: Wat is daar mis mee dan? Ze leveren al gratis 'n spelwereld waar ze tienduizenden servers voor moeten laten draaien en ze leveren met regelmaat gratis updates voor deze spelwereld. Daar kunnen andere developers 'n voorbeeld aannnemen. Die vragen voor elk mini updateje al geld. Logisch, want het moet toch ergens van betaald worden nietwaar? Nu zul je misschien zeggen dat ze dat kunnen betalen van die miljarden die ze verdiend hebben met de verkoop van de game zelf, maar die lopen op deze wijze hard terug en ... het is nu eenmaal 'n bedrijf en elk bedrijf heeft als hoofddoel geld vedienen. Ten 2e: Je kunt ook gewoon je geld verdienen door missies ed te spelen, er is niemand die je verplicht om op die wijze snel geld te verdienen. Ze geven je alleen 'n keuze. Reageren
UberBug Geplaatst: 20 februari 2014 Rapport Geplaatst: 20 februari 2014 Met het kopen van Cash Cards is helemaal niks mis mee...hoor je mij ook niet zeggen. Dit is namelijk de keuze aan de spelers zelf. Waar ik mij wel zorgen om maak en waar ik wel bang voor ben is dat het commerciele belang/gewin de overhand neemt en dit (uiteindelijk) ten koste gaat van het spelplezier! Op dit moment ervaar ik dit nog niet als belemmering en heb ik door het spelen van missies al weer 2,3 milj. bij elkaar weten te spelen. Maar er zijn wel aanwijzingen die daarop duiden...In mijn beleving zijn div. zaken zoals wapens, munitie, auto accessoires etc. niet meer in verhouding met de werkelijkheid. Ook waar deze discussie over gaat: "heeft het verkopen van voertuigen bij LSC zijn waarde verloren" is discutabel. En juist dit soort (realistische) factoren maken in mijn beleving de game "De Game"! Tevens ben ik redelijk op de hoogte hoeveel het overeind houden van een server - laat staan een Data Service Centre - mag kosten. ( al heel wat jaartjes kijk ik aan de zijlijn toe in dit wereldje) Daarom zal ook R* straks vermoedelijk voor de DLC's geld vragen. Ook hier is niks mis mee en betaal ik daar graag voor. Maar ik verwacht dan ook graag dat dit spelplezier toevoegt en er niet factoren zijn die dit weer afbreken of negatief beinvloeden.. Tuurlijk, ook dan heb je de keuze om het spel te blijven spelen of af te haken...en je weer te storten op een andere game Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 20 februari 2014 Rapport Geplaatst: 20 februari 2014 Als ik het dus goed begrijp kan je auto van 7 ton nu hooguit verkopen voor $10.000? Op zich niet helemaal eerlijk, tenminste zo gaat het ook niet in het echt. Aan de andere kant ook weer wel, die mensen die hebben kunnen profiteren van die hackers krijgen nu te maken met een 'tegenvaller' en dan ben ik wel blij om. Worden dat kapitaal per speler ook wat meer recht getrokken. Het heeft in mijn ogen dus sowieso niet zijn waarde verloren. Daarnaast, voor je een auto koopt moet je altijd goed nadenken als je deze ook altijd wil houden. Het blijft dus een foute keuze van de speler zodra die toch die auto wil verkopen. Reageren
UberBug Geplaatst: 20 februari 2014 Rapport Geplaatst: 20 februari 2014 De $ 10.000 geldt alleen voor de auto's die je van straat kan plukken, niet als hot betiteld staan en in je garage kan stallen. Super cars e.d. Die je van de website kan kopen vallen daar niet onder. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 20 februari 2014 Rapport Geplaatst: 20 februari 2014 Dan heb ik het verkeerd begrepen, bedankt. Om welke auto's zou het dan moeten gaan? Het was toch al zo dat geen enkele auto van de straat meer dan $10.000 op kon leveren? Sterker nog $9500 maximaal voor de Felon GT? Reageren
UberBug Geplaatst: 20 februari 2014 Rapport Geplaatst: 20 februari 2014 (bewerkt) Voor alle aangeschafte auto's boven ongeveer 1 ton krijg je nog gewoon zoveel % van de nieuwwaarde incl. de accessoires (voor een auto van 7 ton krijg je ongeveer nog 4 ton afhankelijk van de aangebrachte accessoires) De auto's zoals de Buffalo werden flink geupgraded (in de single player mode) en daarna voor ongeveer 1 ton verkocht in de multiplayer mode. Dit soort auto's zijn nu nog maar Max. $ 10.000 waard, ongeacht de gekochte accessoires. Bewerkt: 20 februari 2014 door sssjakie Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 21 februari 2014 Rapport Geplaatst: 21 februari 2014 Dit is ook mede gedaan omdat spelers auto's tunden voor anderen zodat ze deze konden verkopen.. Auto's die je koopt van een site vallen inderdaad niet onder deze nieuwe toepassing en verkopen voor 60% van het originele aankoop bedrag. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 25 februari 2014 Rapport Geplaatst: 25 februari 2014 Ik vind zeker niet dat het zijn waarde is verloren, het is nog steeds een van de makkelijkste manieren om geld te verdienen. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 26 februari 2014 Rapport Geplaatst: 26 februari 2014 De Adder is nog hooguit $150000 waard terwijl de Entity XR nog steeds rond de $735000 Oplevert Reageren
Liquid8 Geplaatst: 26 februari 2014 Rapport Geplaatst: 26 februari 2014 Ik vind het niet zo'n groot probleem des te langer kun je sparen voor leuke nieuwe auto's en niet de heletijd nieuwe kopen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.