Krikke1992 Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 Ik ben weer aan het modden geslaan maar zit met twee probleempjes. Het eerste probleem heb ik als ik met VC Limit Adjuster 1.0 de Dummy's en de Buildings aanpas. Wanneer ik op 'Save' klik krijg ik deze melding: Het tweede probleem heb ik als ik grote bestanden in gta3.img wil voegen, zoals op de afbeelding hieronder: Heeft iemand een idee hoe ik beide problemen kan verhelpen aub? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 Ik heb er geen ervaring mee, maar het eerste lijkt me een permissiefout wat je kan oplossen door de VC Limit Adjuster als administrator uit te voeren (rechtermuisknop -> Als administrator uitvoeren). Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 19 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 Dat is inderdaad de oplossing voor het probleem van de VC Limit Adjuster... Stom dat ik daar zelf niet aan dacht Hartelijk bedankt! :$ Reageren
Big Boss Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 Voor het tweede: orginele verwijderen (wel backup maken!) en dan de nieuwe toevoegen. Vervangen lukt bijna nooit. Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 19 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 (bewerkt) Helaas is dit dan het resultaat... Ook zou ik een file moeten renamen, ook dat lukt niet. Ik voer alles als administrator uit btw. Heb net Vice City helemaal opnieuw geïnstalleerd en krijg de mod er nog steeds niet in... dingens als wagens vervangen lukt me overigens wel, ook een eiland in plaatsen, maar de bestanden van deze mod krijg ik niet allemaal in de gta3.img. Edit: ik heb het probleem opgelost: de map 'models' was bij eigenschappen aangevinkt als 'alleen lezen', daarom kon ik niet alles wijzigen / verplaatsen! Toch bedankt voor de hulp! Bewerkt: 19 februari 2014 door Krikke1992 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.