Jump to content

GTA Vice City Limit Adjuster en gta3.img probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben weer aan het modden geslaan maar zit met twee probleempjes.

Het eerste probleem heb ik als ik met VC Limit Adjuster 1.0 de Dummy's en de Buildings aanpas. Wanneer ik op 'Save' klik krijg ik deze melding:

S9oPyoQ.jpg

Het tweede probleem heb ik als ik grote bestanden in gta3.img wil voegen, zoals op de afbeelding hieronder:

O53qxrW.jpg

Heeft iemand een idee hoe ik beide problemen kan verhelpen aub?

Geplaatst:

Ik heb er geen ervaring mee, maar het eerste lijkt me een permissiefout wat je kan oplossen door de VC Limit Adjuster als administrator uit te voeren (rechtermuisknop -> Als administrator uitvoeren).

Geplaatst:

Dat is inderdaad de oplossing voor het probleem van de VC Limit Adjuster... Stom dat ik daar zelf niet aan dacht :muur: Hartelijk bedankt! :$

Geplaatst: (bewerkt)

Helaas is dit dan het resultaat...

A5osTmh.jpg

Ook zou ik een file moeten renamen, ook dat lukt niet. Ik voer alles als administrator uit btw. Heb net Vice City helemaal opnieuw geïnstalleerd en krijg de mod er nog steeds niet in... dingens als wagens vervangen lukt me overigens wel, ook een eiland in plaatsen, maar de bestanden van deze mod krijg ik niet allemaal in de gta3.img.

Edit: ik heb het probleem opgelost: de map 'models' was bij eigenschappen aangevinkt als 'alleen lezen', daarom kon ik niet alles wijzigen / verplaatsen! Toch bedankt voor de hulp!

Bewerkt: door Krikke1992

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...