Jump to content

Gta San Andreas hoe voeg je meer wapens toe zonder weapon limit adjuster?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi weet iemand hoe je meer wapens kan toevoegen (niet vervangen maar echt nieuwe toevoegen)? ik zoek al heel lang naar een methode maar ik kan het nergens vinden en weapon limit adjuster werkt bij telkens niet want als ik ultimate editor gebruik verschijnen de wapens die ik in de txt files heb gezet verschijnen ze niet.

kan iemand asjeblieft helpen? ik heb hier echt hulp bij nodig ik zoek al 2 dagen naar een oplossing :(

Ps: sorry als ik het op de verkeerde plaats heb gepost ik ben nieuw hier

Geplaatst:

Ik denk niet dat het mogelijk is. Het wapen moet een speciaal ID krijgen zodat je het later aan jezelf kan geven via mission scripting. Lijkt mij echter dat deze ID's hardcoded zijn, want ik kan ze nergens terugvinden.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk niet dat het mogelijk is. Het wapen moet een speciaal ID krijgen zodat je het later aan jezelf kan geven via mission scripting. Lijkt mij echter dat deze ID's hardcoded zijn, want ik kan ze nergens terugvinden.

Bedankt voor de reply @Big Boss is er mischien een tutorial of een ander progamma om meer wapens toe te voegen? want ik heb van alles gepropeerd om weapon limit adjuster te laten werken maar de wapens verschijnen maar niet in ultimate editor :( is er mischien een makkelijke methode om weapon limit adjuster te gebruiken ofzo? ik ben namelijk een mod aan het maken maar ik heb echt heel veel moeite want ik had geen idee om meer wapens toe te voegen Bewerkt: door KRAKELINGCATcarnage
Geplaatst:

Ik denk niet dat dit mogelijk is, of het is ontzettend moeilijk. Want wat Big Boss zegt klopt. Elk wapen moet wel een verschillende ID hebben, net als de autos, vliegtuigen, etc.. Als je een nieuw wapen toevoegt zou je ook meteen ik weet niet hoeveel files moeten aanpassen. En dan moet je ook nog net weten hoe de ''codering'' werkt van de files.

Correct me if im wrong :engel:

Geplaatst:

Ik denk niet dat dit mogelijk is, of het is ontzettend moeilijk. Want wat Big Boss zegt klopt. Elk wapen moet wel een verschillende ID hebben, net als de autos, vliegtuigen, etc.. Als je een nieuw wapen toevoegt zou je ook meteen ik weet niet hoeveel files moeten aanpassen. En dan moet je ook nog net weten hoe de ''codering'' werkt van de files.

Correct me if im wrong :engel:

Het is me uiteindelijk wel gelukt om een nieuw wapen toevoegen met Weapon Limit Adjuster maar het dan telkens als ik een nieuwe game maak crasht ie :/ ik snap inderdaad dat het super lastig dat het onmogelijk is om nieuwe wapens toetevoegen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...