Jump to content
Joriz

Nederlandse DJ Juventa remixt GTA5 muzieknummer Sleepwalking!


Iedereen kent natuurlijk het nummer Sleepwalking van The Chain Gang of 1974 aangezien dit fantastische nummer natuurlijk is te horen in de officiële trailer van GTA5 en ook op Radio Mirror Park in GTA5 zelf.

Een tijdje terug heeft The Chain Gang of 1974 voor een wedstrijd alle audio-opnames beschikbaar gemaakt voor een wedstrijd waardoor het nummer gemakkelijk is te remixen. De Nederlandse DJ Juventa is hiermee aan de slag gegaan. Waarschijnlijk is de 19 jarige DJ, die normaal door het leven gaat als Jordin Post, ook groot fan is van GTA5. Zie en luister hier dus het nummer Sleepwalking met een fatsoenlijk dancesausje. shiny.gif

Mocht je nog andere versies van het nummer Sleepwalking willen luisteren dan kan dat op Indabamusic.com

Ben je ook een leuk GTA5 filmpje tegengekomen of heb je zelf een filmpje gemaakt laat het me dan weten zodat je filmpje ook in het nieuws komt. smile3.gif

Bron:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Mah, het origineel is beter. Veel meer feeling, vind ik, maar dat hat het originele dan ook uitzonderlijk goed gedaan.

Inderdaad, ik vind het orgineel ook veel beter. Maar het is mooi dat mensen, en helemaal deze jongen een leuke remix maakt. Ook leuk dat hun als hoofdprijs een Grand Theft Auto V pakket geven en wat andere dingen. Een perfecte kans voor de musicmakers en Grand Theft Auto fanatics hier.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...