.Levi. Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 Beste leden. Ik stel voor om een contest te houden over best 'foto' in Gta San Andreas. Ik zie namelijk prachtige foto's van veel leden in het topic 'home made screens'. Daarom leek mij het zo leuk om hier een contest van te maken! Regels: -Alleen ik post in dit topic, verder niemand. -Als je je foto hebt ingestuurd kun je het niet meer veranderen. -Het liefst geen foto's waarop je je tv ziet, graag alleen goeie kwaliteit dan. Rondes: De eerste ronde speelt zich af in Los Santos. De tweede ronde speelt zich af in Los Santos / San Fierro. ( Je mag zelf kiezen in welke stad je de foto neemt.) En als volgt de 'finale' in alle steden. Los Santos, San Fierro en Las Venturas. Hier geld het ook voor, je mag zelf kiezen in welke stad je de foto neemt. In de 'finale' mag je 2 foto's insturen. Hoe doe je mee: -Je meld je aan door een Pb naar mij toe te sturen. [Pb] Wat zet ik in mijn bericht? Titel: Gta sa-foto contest. Naam: Beschrijving: Foto: Console: waarop foto is gemaakt. Hoe moet ik stemmen? Zo. De gene waarvan jij vind dat hij/zij de mooiste foto heeft die zet je op 1. Daarna de iets minder mooie foto op 2 enz. Nr. 1 krijgt 3-punten. Nr. 2 krijgt 2-punten. Nr. 3 krijgt 1-punt. [I]Voorbeeld:[/I] Nr. 1 - Gert Nr. 2 - Klaas Nr. 3 - Jan Post dit lijstje in dit topic. Vragen: Gta San Andreas - foto contest vragen. Datum: 30 Juli - Tot dan kunnen alle foto's ingestuurd worden. Datum kan altijd nog veranderd worden. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Groetjes, Levi Gelieve niet posten in dit topic. Kandidaten: eerste ronde. Naam: BeatboxGamer Beschrijving: Wolkenkrabbers in Los Santos nacht. Gemaakt op de pc. Foto: Naam: Pokearno Beschrijving: Ontplofte auto op een snelweg in Los Santos. Gemaakt op de ps2. Foto: Naam: Silverwing Beschrijving: Het is een foto van een Monster Truck, naast het stadion van Los Santos. Gemaakt op pc. Foto: Naam: Mazzeltje Beschrijving: Balles gang. Gemaakt op de ps2. Foto: Naam: Synchro Beschrijving: Uitzicht over een deel van Los Santos. Gemaakt op de pc. Foto: Naam: Vinewood Beschrijving: Een leuk huisje naast het water. Gemaakt op de pc. Foto: Naam: Big Smoke Beschrijving: Zonsopgang gefotografeerd bij Madd Dogg's Mansion. Console: Gemaakt op de pc. Foto: Naam: Peter-de-gekste Beschrijving: Wolkenkrabbers Los Santos overdag. Gemaakt op de pc. Foto: Naam: Timos Beschrijving: Los Santos oostkust. Gemaakt op de pc. Foto: Naam: Ikkes Beschrijving: Downtown Los Santos. Gemaakt op de pc. Foto:
.Levi. Geplaatst: 21 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 Kandidaten: eerste ronde. Naam: SayHello! Beschrijving: Wolkenkrabbers in Los Santos overdag, Downtown. Gemaakt op de pc. Foto: Naam: Gtasabas Beschrijving: Uitzicht naar Los Santos. Gemaakt op de pc. Foto: Naam: Floppy Beschrijving: Slamvan in de natuur ergens in Red County. Gemaakt op de pc. Foto: Naam: Kraay Beschrijving: Een boederij met een mooi uitzicht. Gemaakt op de ps2. Foto: Naam: Yordi Beschrijving: Heeft iemand wel eens een mooiere toegangspoort gezien? Gemaakt in Ridgeville. Gemaakt op de pc. Foto: Naam: _jordy_ Beschrijving: Uitzicht op wolkenkrabbers. Gemaakt op de pc. Foto: Naam: Gunslinger Beschrijving: Zonsondergang in Los Santos, uitzicht op wolkenkrabbers. Gemaakt op de pc. Foto: Naam: Cygnus Beschrijving: Een sfeervolle foto van de stad en het stadsleven. Gemaakt op de pc. Foto:
.Levi. Geplaatst: 7 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Ronde 1 is voorbij! Dit zijn de kandidaten die door zijn gegaan naar de volgende ronde. Big Smoke. 43 punten Vinewood. 35 punten Doet niet meer mee vanwege gta problemen. Mazzeltje. 30 punten _jordy_. 27 punten Niet komen opdagen + Uitstel. Kraay. 17punten Cygnus. 14 punten BeatboxGamer. 9 punten Peter-de-gekste. 9 punten. Timos. 7 punten Ikkes. 6 punten Gunslinger. 6 punten Dri3s. 4 punten Pokearno. 4 punten Floppy. 4 punten Niet komen opdagen + Uitstel. -------------------------- Afgevallen kandidaten. Gtasabas. 3 punten Yordi. 2 punten Synchro. 2 punten Silverwing. 0 punten Ik wou even zeggen dat ook jullie hele mooie foto's hadden gemaakt, maar helaas. In de volgende ronde mag je of een foto uit Los Santos maken of San Fierro. Stuur je foto in voor 14 augustus. Hoe moet ik mijn foto insturen? Via een [PB] naar mij. Graag op deze manier! Titel: Gta sa-foto contest ronde 2.Naam: Beschrijving: Foto: Console: waarop foto is gemaakt. Succes! Kandidaten: Ronde 2 Naam: Big Smoke Beschrijving: Uitzicht op brug bij zonsopgang in SF. Gemaakt op de Pc. Foto: Naam: Gunslinger Beschrijving: Mount Chilliad. Gemaakt op de Pc. Foto: Naam: Ikkes Beschrijving: Zonsondergang. Gemaakt op de Pc. Foto: Naam: Peter-de-gekste Beschrijving: Uitzicht vanaf de Vinewood Letters over LS. Gemaakt op de Pc. Foto: Naam: Mazzeltje Beschrijving: Rustige foto van het mooie Angel Pine. Gemaakt op de Ps2. Foto: Naam: Pokearno Beschrijving: Het Johnsons house in vlammenzee. Gemaakt op de Ps2. Foto: Naam: Timos Beschrijving: Mooie foto met uitzicht over San Fierro's bouwterrein. Gemaakt op de Pc. Foto: Naam: BeatboxGamer Beschrijving: San Fierro by Night. Gemaakt op de Pc. Foto: Naam: Cygnus Beschrijving: Mt. Chilliad gezien vanuit de bossen bij Angel Pine, op een zomerse avond. Gemaakt op de Pc. Foto: Naam: Kraay Beschrijving: Mooi uitzicht op San Fierro. Gemaakt op de Ps2. Foto:
.Levi. Geplaatst: 14 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Ik stel even de datum uit tot 17 augustus, omdat niet iedereen een foto heeft ingestuurd. Dus nog even afwachten, en als alle foto's binnen zijn dan beginnen we gewoon eerder. Ik wil natuurlijk dat iedereen mee kan doen. Kandidaten: Ronde 2 Vervolg.. Naam: Dri3s Beschrijving: Avispa Country Club, San Fierro. Gemaakt op de Pc. Foto: Finale ronde! Finalisten: Big Smoke: Mazzeltje: Dri3s: Dit keer mogen jullie in totaal 2 foto's maken over heel Gta San Andreas! Het is niet verplicht 2 foto's, maar dan kun je wel beter laten zien wat je in huis hebt. Jongens laat nu echt mooie foto's zien, want dit is je laatste kans.. Succes! Hoe moet ik een foto insturen via een [PB] naar mij. Voorbeeld: Titel als post naam. Titel: Gta sa-foto contest finale. Dit in je post zelf. Naam: Beschrijving: Foto: Console: waarop foto is gemaakt. Tot 5 september kunnen jullie je foto insturen. Kandidaten: Naam: Big Smoke Beschrijving: 3 Palmbomen gefotografeerd tijdens de schemering. Gemaakt op de Pc. Foto: 1 Naam: Big Smoke Beschrijving: Uitzicht op de Mt. Chilliad vanaf het dorp Angel Pine. Gemaakt op de Pc. Foto: 2 Naam: Mazzeltje Beschrijving: Homie met manenschijn door de bomen + verlaten schuurtje. Gemaakt op de Ps2. Foto: 1 Naam: Mazzeltje Beschrijving: Een Park met een waterval. Gemaakt op de Ps2. Foto: 2 Naam: Dri3s Beschrijving: Landschap met wat reclameborden en zendmasten. Gemaakt op de Pc. Foto: 1 Naam: Dri3s Beschrijving: Twee bruggen over het water en wat vogels. Gemaakt op de Pc. Foto: 2 De prachtige foto's zijn binnen! Stem nu in het Stem-Topic.
.Levi. Geplaatst: 14 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Deze jongen had altijd wel prachtige foto's en hij verdient het om te winnen! Ik praat dan over Big Smoke! Stemmen van de finale. Big Smoke: 12 punten Dri3s: 5 punten Mazzeltje: 2 Punten Dri3s & Mazzeltje: Jullie zijn in de finale gekomen! Besef eens hoe goed dat is van al die andere leden die ook mee deden. Je kunt trots op jezelf zijn dat zulke mooie foto's kunt schieten goed gedaan jongens! Big Smoke Foto's: Eerste ronde! Naam: Big Smoke Beschrijving: Zonsopgang gefotografeerd bij Madd Dogg's Mansion. Console: Gemaakt op de Pc. Foto: Tweede ronde! Naam: Big Smoke Beschrijving: Uitzicht op brug bij zonsopgang in SF. Gemaakt op de Pc. Foto: En zijn goed aflopende finale! Naam: Big Smoke Beschrijving: 3 Palmbomen gefotografeerd tijdens de schemering. Gemaakt op de Pc. Foto: 1 Naam: Big Smoke Beschrijving: Uitzicht op de Mt. Chilliad vanaf het dorp Angel Pine. Gemaakt op de Pc. Foto: 2 Gefeliciteerd dude! En reacties zijn welkom in dit topic. Geen discussies! Dit was het greets .Levi.
Jowx Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Gefeliciteerd Big Smoke! Je hebt het verdient!! Dat gaan we wel vieren hé jowx
Barcelona Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 gefeliciteerd Big Smoke! ik heb alle rondes op jou als eerste gestemt omdat jou fotos' super mooi zijn!
Slimm Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Hartstikke gefeliciteerd Big Smoke met deze prachtige overwinning, en voor het vele werk. Over veel werk gesproken, Levi jij hartstikke bedankt voor het maken van deze contest. Respect voor jou maat.
Bazooka Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Ja Levi hartstikke bedankt voor dit topic/contest, en big smoke natuurlijk gefeliciteerd
Dri3s Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Ik vond mijn foto's toch mooier. Nee, de meesten vonden jouw foto's het mooist, proficiat Big Smoke!!
W3sl3y Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Gefeliciteerd man! Jij had gewoon de beste foto's klaar.
Mazzeltje Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Gefeliciteerd met je overwinning. Je hebt het wel verdient hebben. .levi. ook erg bedankt voor het organiseren voor deze leuke contest.
Gunslinger Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Ik heb op de foto's van Dri3s gestemd, maar die van jou waren ook mooi. Vooral die foto van de 1e ronde. Je was een goeie tegenstander (in de 1e en 2e ronde)! Gefeliciteerd.
P-Jamma Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Gefeliciteerd Big Smoke, je maakt gewoon egt mooie screens, en ik gun 't je dat je hebt gewonnen
.Maze. Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Thomas (bs ) hartelijk gefeliciteerd met deze overwinning, je hebt het echt verdiend. Ik heb je foto's altijd schitterend gevonden.
Recommended Posts