Stino Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Big Smoke, proficiat man! Ik vond dat je zeer mooie foto's had. En de rest van de kandidaten natuurlijk ook.
Ikkes Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 jou fotó's zijn van zo een klasse..... dat jij gewoon terrecht gewonnen heb. Proficiat Je was een goeie tegenstander (in de 1e en 2e ronde)! sluit ik bij aan
bjorn13 Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Gefeliciteerd!!! Big smoke. mooie foto's.
Jon-asses Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 ik stemde op mazzeltje maar ik was erg aan het twijfelen dus jou(bs) en mazzeltje maar je verdient het!! greetz jon-asses
Flame^ Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Aan iedereen: Bedankt voor alle felicitaties , ik vond het erg leuk om mee te doen @Mazzeltje en Dri3s Jullie waren goeie tegenstanders, helaas kan er maar een de beste zijn he ? En .Levi. bedankt voor het organiseren van deze contest, het was erg leuk om mee te doen . Inmiddels is de 2de contest al bezig en ben ik vastberaden om die ook te winnen
Ikkes Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 nou dan wens ik je veel succes kijken of je je titel kan prologeren. mvg Ikkes Ps. Zal zal vast wel heel ver komen
Mazzeltje Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Inmiddels is de 2de contest al bezig en ben ik vastberaden om die ook te winnen Je hebt geluk dat ik niet mee doe met die 2e Contest. Anders had ik nu gewonnen. Iig wens ik je veel sucses met de 2e Contest.
Recommended Posts