Jump to content

Totaal geen 'skill' meer in GTA Online?


LolCake

Recommended Posts

Hallo beste GTA Online spelers,

Ik heb de laatste tijd gemerkt dat er nog amper techniek meer zit in GTA Online. Sindskort gebruikt iedereen nogl maar sticky bommen of granaten. Ik vind dat dit het hele spel een stuk minder leuk maar want je kan er niks meer aan doen als er ineens een stickybom naar je toe word geworpen. Ook gebruikt iedereen stickybommen om je auto's op te blazen als je lang of naast ze rijd, wat ook zorgt voor heel veel irritatie :( Dus nu komt mijn vraag, wat vinden jullie van deze mensen die totale klootzakken zijn door alleen maar explosieven gebruiken omdat ze verschrikkelijk slecht zijn in schieten?

Met vriendelijke groet,

Lolcake :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kom ze amper tegen, komt ook omdat ik vooral Solo Session doe. Het is inderdaad niet de leukste manier van 'geweld gebruiken', maar je kan er niet veel tegen doen. Probeer daarom ook altijd bij onbekend uit de buurt te blijven. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

En ik heb juist het gevoel, dat er de afgelopen tijd minder Sticky Bombs en Granaten worden gebruikt in GTA: Online. Alleen als ik vlucht met me auto van iemand, wordt ik gekild met Sticky Bombs, voor de rest wordt ik gekild met wapens. :-(

Maar niet iedereen is slecht in schieten, ze doen het met vele redes:

-Sommige willen gewoon trollen.

-Soms willen mensen hun K/D ratio hoog hebben, zodat het lijkt alsof ze goed zijn. :bonk:

-Er zijn wel mensen die slecht zijn in schieten, en goed zijn in Sticky Boms en Granaten. Maar dat zijn er niet heel veel.

-Er zijn nog wat redenen, maar die weet ik niet zo snel.

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

Moet dan ook eerlijk zeggen dat het hele idee van Grand Theft Auto: Online om moorden, autodiefstal en wapens draait. Het is dan ook wel logisch wanneer er een Online variant komt dat het concept doorblijft gaan. Uiteraard wat vervelend, misschien een idee wat Bassieboy35 noemde een Invite Only (Solo Session) te starten.

Link to comment
Delen op andere websites

En ik heb juist het gevoel, dat er de afgelopen tijd minder Sticky Bombs en Granaten worden gebruikt in GTA: Online. Alleen als ik vlucht met me auto van iemand, wordt ik gekild met Sticky Bombs, voor de rest wordt ik gekild met wapens. :-(

Maar niet iedereen is slecht in schieten, ze doen het met vele redes:

-Sommige willen gewoon trollen.

-Soms willen mensen hun K/D ratio hoog hebben, zodat het lijkt alsof ze goed zijn. :bonk:

-Er zijn wel mensen die slecht zijn in schieten, en goed zijn in Sticky Boms en Granaten. Maar dat zijn er niet heel veel.

-Er zijn nog wat redenen, maar die weet ik niet zo snel.

Oke dat kan best maar vind jij ze ook niet irritant?
Link to comment
Delen op andere websites

En ik heb juist het gevoel, dat er de afgelopen tijd minder Sticky Bombs en Granaten worden gebruikt in GTA: Online. Alleen als ik vlucht met me auto van iemand, wordt ik gekild met Sticky Bombs, voor de rest wordt ik gekild met wapens. :-(

Maar niet iedereen is slecht in schieten, ze doen het met vele redes:

-Sommige willen gewoon trollen.

-Soms willen mensen hun K/D ratio hoog hebben, zodat het lijkt alsof ze goed zijn. :bonk:

-Er zijn wel mensen die slecht zijn in schieten, en goed zijn in Sticky Boms en Granaten. Maar dat zijn er niet heel veel.

-Er zijn nog wat redenen, maar die weet ik niet zo snel.

Oke dat kan best maar vind jij ze ook niet irritant?

Ik heb er weinig last van, dus nee. Maar wat hierboven wordt gezegd, het is geen Sims of iets in die richting. ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Ach, af en toe een sticky bomb op een auto of ergens op plaatsen heeft ook zijn charmes en een sticky bomb plaatsen op een rijdende auto is ook niet altijd even makkelijk. Ik irriteer me meer aan mensen die iemand killen terwijl ze op pauze staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ervaar het ook als heel irritant, soms ontkom je er niet aan om iemand tegen te komen...

Regelmatig kom je in het voorgaan iemand tegen en dan moet je gelijk achter je blijven kijken want gegarandeerd dat hij je wilt omleggen...

En waarom...?!? Ga een DM doen als je andere wil afknallen, krijg je er ook nog wat voor...

Een nieuwe trend tegenwoordig, iemand uit z'n auto schieten en dan z'n auto mollen, niet opblazen maar net genoeg slopen dat ie stuk is en even later ontploft...

Wat daar leuk aan is...? Nou dan betaald de sloper niks en de eigenaar elke keer 10k (voor een Entity) als je hem claimt bij Mors...

En dan niet 1 keer maar gewoon nog een keer omdat het echt heel erg leuk is... baby's... :@

Toen ik naar de trailers zat te kijken (toen het spel nog niet uit was) en de spelers samen racend door

de stad zag vliegen leek me dat echt heel erg gaaf...boy, valt dat ff tegen.... :-(

Zo zie je maar dat de "Pegi 18" niet nageleefd word, ik vind het namelijk nogal kinderachtig gedrag... :duh:

.

Link to comment
Delen op andere websites

Sticky bombs zie ik niet zo vaak, maar laatste weken schiet wel iedereen op elkaar.. lijkt erger dan dat het was..

En over de leeftijd, ik weet zeker dat 50% van de gta spelers geen 18 is, ook hier op het forum zie ik veel "jonge" spelers. Opzich niet erg, maar gedraag je dan tenminste volwassen, maar voor velen is dit een probleem..

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk is het wel erg dat er spelers onder de 18 meespelen. Ten eerste omdat het volgens mij een spel is voor boven de 18.

Ten tweede omdat ik meer dan de helft irritant vind. Grote mond, continu roepen kijk mij eens dit , dat. En dan die stemmetjes van sommige:o

natuurlijk zijn er ook "normale" maar voor mij mogen ze onder de 16 lekker pokemon gaan spelen:)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat bijna iedereenl wel 18+ games speelde op zijn 12-13e? dat is niet zo het probleem vind ik. Maar gedraag je niet zo kinderachtig..

En wat jij al zegt over die piepstemmetjes.. Ze zouden microfoons moeten verbieden voor kinderen, ik ben er ook een aantal tegen gekomen waarvan mijn kat zelfs bijna een hartaanval kreeg...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat bijna iedereenl wel 18+ games speelde op zijn 12-13e? dat is niet zo het probleem vind ik. Maar gedraag je niet zo kinderachtig..

En wat jij al zegt over die piepstemmetjes.. Ze zouden microfoons moeten verbieden voor kinderen, ik ben er ook een aantal tegen gekomen waarvan mijn kat zelfs bijna een hartaanval kreeg...

LOL.... maar ja, wat kan je ook verwachten van kinderen die 12 jaar zijn? Pas boven de 18 zou je betiteld staan als volwassenen...en zelfs dan kom je figuren tegen die zich zelfs slechter gedragen als kinderen van 12 jaar :D Maar zou het maar bij die 12 -13 jarige blijven...ook kinderen beneden de 10 spelen tegenwoordig al 18+ games :N

Persoonlijk vind ik dit meer een taak voor de ouders. Die dienen geen 18+ games te kopen of er op toezien dat hun kinderen niet aan dit soort games komen.

Ook mijn zoontje van 7 zou graag dit soort games willen spelen maar krijgt daar geen gelegenheid voor... Die PEGI-leeftijdsclassificatielogo's zitten niet voor niks op de games geplakt.

Nu ff ontopic...

Ook ik speel niet zo vaak meer in een freeroam lobby en heb daardoor (bijna) geen last meer van die stickybomb gooiers... maar als ik sommige YT filmpjes zie waar ze zitten te klooien met die dingen dan lig ik soms wel dubbel...met name verbaasd ik mij hoe vindingrijk sommige kunnen zijn.

Ik denk dan ook niet dat ze dit doen omdat ze niet kunnen schieten - de meeste dan - maar puur voor de lol.

Het wordt weer wel zeer irritant indien zij niet van ophouden weten en je maar constant omzeep helpen...puur uit verveling. En of dit nu met stickybombs of welk wapen dan ook gebeurd maakt verder niet uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...