Nissan Geplaatst: 21 februari 2014 Rapport Geplaatst: 21 februari 2014 Heeft er ooit skill in GTA Online gezeten dan? Al vanaf dag 1 hoor ik hier alleen maar gezeik en geblèt dat iedereen steeds word gemold door trolls met Rhino's, en dat ze zelfs in passive mode altijd maar weer doodgaan. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 21 februari 2014 Rapport Geplaatst: 21 februari 2014 Heeft er ooit skill in GTA Online gezeten dan? Al vanaf dag 1 hoor ik hier alleen maar gezeik en geblèt dat iedereen steeds word gemold door trolls met Rhino's, en dat ze zelfs in passive mode altijd maar weer doodgaan. Max, jij hebt geen online, dus houd je mond dicht. Je kan je mening moeilijk beargumenteren op geruchten Reageren
Wietsederksen Geplaatst: 21 februari 2014 Rapport Geplaatst: 21 februari 2014 Ik vind het juist handig! , Als iemand je steeds aan het irriteren is , Door steeds op je te schieten , Je gooit een sticky bom , En je hebt geen last meer van hem! Reageren
Die Hard Geplaatst: 21 februari 2014 Rapport Geplaatst: 21 februari 2014 Ik snap het probleem eigenlijk niet heel erg. Ikzelf speel de laatste tijd niet zo heel vaak meer GTA Online, maar als ik in Free Roam verwikkeld raak in een schietgevecht met een andere speler dan zijn Sticky Bombs zeer handig. Je zegt dat Sticky Bombs enkel gebruikt worden door mensen die niet kunnen schieten, maar is het hele idee achter die Sticky Bombs niet juist om ze op het juiste moment te gebruiken? Begrijp me niet verkeerd, met geweren sta ik mijn mannetje en ben ik meestal de bovenliggende partij (zelfverheerlijking is altijd goed), maar zodra iemand achter een muurtje schuilt en niet één twee drie tevoorschijn komt (tenzij jij je laat zien zodat hij op je kan locken en je binnen twee tellen dood bent) is het gewoon tactisch verantwoord om een Sticky Bomb te gebruiken. In het geval van Sticky Bombs op voertuigen ben ik het overigens wel met je eens: tenzij het in een GTA Race gebeurd is het spelverpestend. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 21 februari 2014 Rapport Geplaatst: 21 februari 2014 Die personen die dat doen mogen sterven. En dan gaan ze ook nog zielig bij je lopen doen als hun sticky bombs op zijn en jij hen dan de hele tijd doodmaakt. Lekker bannen R*! Reageren
Wietsederksen Geplaatst: 21 februari 2014 Rapport Geplaatst: 21 februari 2014 Helemaal mee eens!! Reageren
Kratod Geplaatst: 21 februari 2014 Rapport Geplaatst: 21 februari 2014 Af en toe, maar dat je het alleen maar gebruikt of veel. Daar erger ik me aan. Nu zit er een schuur in m'n controller(onderkant). Reageren
Tommie59 Geplaatst: 21 februari 2014 Rapport Geplaatst: 21 februari 2014 Hoe krijg je ooit een schuur in je controller? Zal wel scheur zijn Reageren
Copkiller_ Geplaatst: 22 februari 2014 Rapport Geplaatst: 22 februari 2014 Ik maak het ook wel eens mee. Heb er niet zoveel moeite mee als ze maar niet bezig blijven. voor de rest hoort het gewoon bij het spel. De keren dat ze mijn auto ook opbliezen had ik 9 van de 10 keer NO CHARGE, dus dan is dat ook niet erg. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.