Jump to content

Alien op garagedeur


Bassieboy35

Recommended Posts

Deze middag deed ik een missie van Martin op GTA: Online. Mijn auto stond nog op het vlak voor zijn huis geparkeerd, het was een beetje schemerig en de lampen van mijn auto waren al aan. Ik wou weg rijden, totdat ik wat zag op de garagedeur door de lampen. In principe was het gewoon een weerspiegeling van iets, maar was toch nieuwsgierig als dit ook echt een betekenis had. Ik ging vervolgens telkens een stukje op zij om wat er wat in te zien, toen ik in het midden van de deur ging staan zag ik er een alien in. Tenminste toen ik ter plekke aan het spelen was, achteraf gezien kan ik er ook wat meer in herkennen. In ieder geval, dit was het resultaat:

pCvoePQ.jpg

Ik zie er zelf een alien of een doodshoofd in, of zou dit gewoon puur toeval zijn en zie ik spoken? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Locatie? Dan ga ik dit straks eens mee uitspitten. Want ja, dit kan toevallig zijn natuurlijk, maar aangezien dit een vlak oppervlak is zou zo'n weerspiegeling geïmplementeerd moeten zijn door de makers, dus er moet wel een vorm van betekenis achter zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Dus, ik ben er eens langs geweest en heb de directe omgeving eens nagekeken. Okej, er is een alien in te zien mits wat verbeelding, het is alleen niet echt uitgesproken. Daarbij heb ik een paar straten verder dezelfde garagedeur tegengekomen als een stuk decoratie en deze deur had dezelfde light-bumpmap als deze deur, dus een halve alien. Nu, het is nog altijd perfect mogelijk dat het intentioneel in het spel is gestoken en dat men er niet aan dacht toen men de deur dupliceerde en vice versa, maar het maakt het des te meer onwaarschijnlijker.

Mijn bijdrage :v

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Nog nooit gezien... Ik zie er niets in maar dat kan zijn omdat ik teveel energy gedronken heb :D

Maar zonder gein, ik heb het nooit gezien en weet dus niet of het gewoon toeval is of echt door R* in het spel is gezet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Het is niet helemaal een aliën maar wel een easter egg denk, goed gevonden :*D

Hoezo zou het wel een Easter Egg wezen als het niet iets wat we denken dat het is? Aangezien ik voor de rest hier totaal geen verwijzing of iets anders in zie... :sst:

Link to comment
Delen op andere websites

Nog nooit gezien!

Lijkt me wel wreede EE.

Het is niet helemaal een aliën maar wel een easter egg denk, goed gevonden :*D

Wat Asphy al zei, waarom denken jullie dat dit een EE is? :?

weet je überhaupt wel wat een easter egg is; een opmerkelijk of raar Iets. Dit is een raar iets.
Link to comment
Delen op andere websites

Het kan een verwijzing zijn naar Scary Movie want daar lijkt ie wel wat op :)

Ik heb nooit Scary Movie gezien, waar lijkt het dan op? Een personage uit de film ofzo? Heb je misschien een afbeelding?

Nog nooit gezien!

Lijkt me wel wreede EE.

Het is niet helemaal een aliën maar wel een easter egg denk, goed gevonden :*D

Wat Asphy al zei, waarom denken jullie dat dit een EE is? :?

weet je überhaupt wel wat een easter egg is; een opmerkelijk of raar Iets. Dit is een raar iets.

:7 Ik hoop dat je een grapje maakt.. Ik denk dat ik uit mijn hoofd al minstens vijf keer zo veel EE's op kan noemen als jij. Bovendien is jouw ''definitie'' van een EE de domste en achterlijkste definitie die ik ooit gehoord heb. Als je met iets concreets aan kan komen zetten ga ik met liefde en plezier de discussie aan, maar dit is gewoon onder mijn niveau :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Oh, daar vertoont het idd wel enige gelijkenissen mee. Al lijkt dat natuurlijk wel wat op het standaard beeld wat men van spoken heeft, zoals onderstaande.

spook2.jpg

Al met al denk ik niet dat het hier een EE betreft; een onduidelijke weerspiegeling op een willekeurige garagedeur zonder context of enige vorm van elementen ter ondersteuning van de EE.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...