JustHano Geplaatst: 21 februari 2014 Rapport Geplaatst: 21 februari 2014 Hoi allemaal Sinds een korte tijd (volgens mij na patch 1.10) doet mijn character na als ik bijvoorbeeld een race heb gewonnen de action: The Bird, terwijl ik hem al sinds ik met GTA: Online bezig ben hem op Crew: Bro Love heb staan. Iemand enig idee hoe dit kan, of heeft één van jullie dit probleem ook en weet iemand misschien hoe het op te lossen is? Alvast bedankt! Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 21 februari 2014 Rapport Geplaatst: 21 februari 2014 Dat klopt, dat heb ik ook. Het is 'n kwestie van zoeken naar het juiste gebaar, omdat de gebaren nu allemaal verkeerd ingedeeld staan. Zo doet hij simpelweg niets als je DRINK PISWASSER als actie instelt. Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 21 februari 2014 Rapport Geplaatst: 21 februari 2014 Dat klopt, dat heb ik ook. Het is 'n kwestie van zoeken naar het juiste gebaar, omdat de gebaren nu allemaal verkeerd ingedeeld staan. Zo doet hij simpelweg niets als je DRINK PISWASSER als actie instelt. Dat is omdat je geen bier hebt, dat kun je bij de winkels kopen En dat hij automatisch 'reset' komt doordat hij op crew is ingesteld, als je bijvoorbeeld The Bird pakt doet hij het wél. Om dit op te lossen moet je geen meerdere crews joinen omdat hij dan zeg maar niet weet welke hij moet kiezen. Reageren
JustHano Geplaatst: 21 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2014 (bewerkt) Ooh ja, dat kan best wel zo zijn Jaggy, thanks allebei! Bewerkt: 21 februari 2014 door Hano_2000 Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 21 februari 2014 Rapport Geplaatst: 21 februari 2014 @JaggysModz, Ik heb dus wel bier, en cola, en sigaretten etc etc, dus daar heeft het niets mee te maken. Je crew verhaal klopt ook al niet, of in ieder geval toch niet helemaal, aangezien ik maar lid ben van één crew. Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 22 februari 2014 Rapport Geplaatst: 22 februari 2014 @JaggysModz, Ik heb dus wel bier, en cola, en sigaretten etc etc, dus daar heeft het niets mee te maken. Je crew verhaal klopt ook al niet, of in ieder geval toch niet helemaal, aangezien ik maar lid ben van één crew. Mmm.. raar, normaal zou hij geen action doen als je geen bier, sigaretten of cola hebt. En dat met crews is idd niet de beste oplossing maar zo zei Brian dat van Social Club moderators of wat hij ook is Reageren
WaXweazle1976 Geplaatst: 25 februari 2014 Rapport Geplaatst: 25 februari 2014 Ik had ook die Bro love action ook staan maar die werkte ook ineens niet meer na die update, kreeg ook the bird ineens... Ik heb hem tegenwoordig weer op saluut staan waar ik hem voorheen ook op had staan maar nou doet ie af en toe gewoon niks... Beetje vreemd zegmaar... Reageren
JustHano Geplaatst: 25 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2014 Ik heb hem nu wel gewoon op Salute staan en dat doe die dan wel gewoon bij mij ^^ Maargoed, wel een beetje vreemd ja Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 25 februari 2014 Rapport Geplaatst: 25 februari 2014 Heb 'm maar op ROCK gezet, die doet 't wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.