FirePowerZZZ Geplaatst: 22 februari 2014 Rapport Geplaatst: 22 februari 2014 Hallo gtaforum, Vandaag heb ik DYOM V.8.1 geïnstalleerd, maar als ik op start new game klik staat er niet start een DYOM. Raar genoeg werkte het vroeger wel. Ik heb CLEO 4 en heb de DYOM in GTA San Andreas User Files gedaan. Ik maak gebruik van Windows 8.1 met op GTA SA de compatibiliteitsmodus voor Windows 89/Windows Me. Kan iemand helpen? Reageren
Twedeldie Geplaatst: 22 februari 2014 Rapport Geplaatst: 22 februari 2014 Waarschijnlijk zal er niets veranderd zijn aan de installatie van DYOM. Dus dit filmpje zal je wel helpen Reageren
FirePowerZZZ Geplaatst: 22 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2014 Waarschijnlijk zal er niets veranderd zijn aan de installatie van DYOM. Dus dit filmpje zal je wel helpen Dat is een oude versie van DYOM. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 22 februari 2014 Rapport Geplaatst: 22 februari 2014 Heb je wel een compatibele .exe? Er zijn minder .exe's compatibel met CLEO 4 dan met CLEO 3. Die kan je hier downloaden: http://www.mediafire.com/download/w5hx253wkrrflrl/gta_sa_compact.exe Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.