Jump to content

{youtube} GTA custom map showcase


SonnyEvans

Recommended Posts

Hoi iedereen,

Mijn naam is Sonny. Vorige week had ik een idee om op Youtube een GTA show te beginnen. Hier speel ik samen met 2 Engelse vrienden zelf gemaakte levels. Dit werd best leuk ontvangen, inmiddels heb ik 125 subscribers en een paar duizend views.

Ik ben nu op zoek naar meer (goede) custom maps om te spelen. Als je jouw map op mijn show wilt hebben drop dan een comment op een van mijn video's.

www.youtube.com/branberrymuffin

lijkt me sowieso leuk om een van jullie maps te doen!

grtz Sonny Evans, gt A Dragon Fart

Link to comment
Delen op andere websites

Laatste aflevering, als ik nog een paar goede maps krijg van jullie doe ik er zeker een aflevering voor jullie.. Niet dat het veel opleverd aangezien al het publiek Amerikaans is.

Net ff gekeken. Supergaaf kanaal!

Je hebt er een sub bij :)

Thanks!

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk idee en ook hier heb ik je bij mijn favorieten gezet.. Klein minpuntje...de kwaliteit is op hoger resolutie wat minder..verder top!

Hoi Sjakie, bedankt en klopt inderdaad. Ik probeer de kwaliteit nog steeds op te schroeven maar is wat ingewikkelde sh*t.

Gr Sonny

Link to comment
Delen op andere websites

Sonny, als ik je vragen mag en uit nieuwsgierigheid....ben jij van oorsprong een Engelse of Nederlandse en in welk land woon je nu?

Als je van oorsprong een Nederlandse bent dan spreek je goed Engels(met accent) en ben je van oorsprong een Engelsman dan schrijf je goed Nederlands :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Sonny, als ik je vragen mag en uit nieuwsgierigheid....ben jij van oorsprong een Engelse of Nederlandse en in welk land woon je nu?

Als je van oorsprong een Nederlandse bent dan spreek je goed Engels(met accent) en ben je van oorsprong een Engelsman dan schrijf je goed Nederlands :tu:

Ik ben Nederlands maar heb 2 jaar voor een online entertainment bedrijf gewerkt in Austin, Texas. Daar werkte ook een Engelsman waar ik veel mee optrok en zn accent overnam

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...