SonnyEvans Geplaatst: 1 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2014 Hier nog een videotje, hoop dat jullie m leuk vinden! Reageren
UberBug Geplaatst: 1 maart 2014 Rapport Geplaatst: 1 maart 2014 Sonny, als ik je vragen mag en uit nieuwsgierigheid....ben jij van oorsprong een Engelse of Nederlandse en in welk land woon je nu? Als je van oorsprong een Nederlandse bent dan spreek je goed Engels(met accent) en ben je van oorsprong een Engelsman dan schrijf je goed Nederlands Ik ben Nederlands maar heb 2 jaar voor een online entertainment bedrijf gewerkt in Austin, Texas. Daar werkte ook een Engelsman waar ik veel mee optrok en zn accent overnam Aha..vandaar...thnx! (Tittie hunter...lol) Reageren
SonnyEvans Geplaatst: 3 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2014 Hierbij een speciale video! Ik heb nog nooit zoveel in een spel gelachen en dat is mede dankzij jullie jobs! Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 5 maart 2014 Rapport Geplaatst: 5 maart 2014 Leuk Probeer gtaforum Is een race. Ideaal voor endurance Je ziet hem staan op mijn account. schimmelzicht Ik hoor graag van je! Ook wil ik natuurlijk meedoen Reageren
SonnyEvans Geplaatst: 6 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2014 Leuk Probeer gtaforum Is een race. Ideaal voor endurance Je ziet hem staan op mijn account. schimmelzicht Ik hoor graag van je! Ook wil ik natuurlijk meedoen Ik check m! Linkje kan geen kwaad Hier nog wat nieuws! Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 7 maart 2014 Rapport Geplaatst: 7 maart 2014 (bewerkt) http://rsg.ms/O14Knz De link van de race Bewerkt: 7 maart 2014 door schimmelzicht Reageren
SonnyEvans Geplaatst: 11 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2014 hierbij nog een vette Play list, deze is echt Super. ik hb m bookmarked staan voor mijn ps3 schimmelzicht Reageren
SonnyEvans Geplaatst: 18 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2014 Hoi! Hierbij een interesante video! Deze keer heb ik eindelijk iemand van gtaforum.nl mee kunnen pakken in de showcases, en wel 2 custom jobs! Faithless_Sin dropte een comment of ik zijn maps wilde kijken en ze waren super geinig. Hieronder de video, enjoy! Reageren
SonnyEvans Geplaatst: 25 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2014 Hoop dat jullie m leuk vinden! Dit was echt een absoluut drama om te maken. Reageren
SonnyEvans Geplaatst: 31 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2014 HoiHoi, hierbij nog wat video's die ik sindsdien heb gemaakt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.