Bierbuikje Geplaatst: 22 september 2014 Rapport Geplaatst: 22 september 2014 Voor wie nog van plan is om dit spel te kopen maar het eigenlijk te duur vindt. Vandaag is Banished weer in de aanbieding op Humble Bundle voor €6,50. Reageren
Dexist Geplaatst: 1 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2014 Laatst weer een dorpje gebouwd. Alleen... ik was vergeten een tailor te bouwen . Na een paar jaar waren alle kleren op en.. stierf vrijwel iedereen van de kou , mijn houtproductie kon het niet bijbenen . Reageren
Dexist Geplaatst: 4 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2015 Er is toch al een tijdje een mod ondersteuning. Maar pas sinds deze week heb ik de Colonial Charter (cc)mod ondekt! Een zeer grote en uitgebreide mod, het is bijna een volwaardige uitbreiding op het spel. http://colonialcharter.com/ Deze mod voegt erg veel toe. -Meer dan 30 verschillende gebouwen - Bijvoorbeeld meerdere upgrades voor je huis. -Meer soorten gewassen. -Meer soorten dieren. -Meer wereld opties. - je kan nu starten met 2 mensen(adam and eve) - of extra harsh optie, meer ziekte, meer ongelukken, snellere honger, minder productie etc etc Daarnaast nog veel andere dingen die je kan produceren en maken. Hier nog wat plaatjes. https://imgur.com/a/TovPC En verkrijgbaar in de Steam Workshop: Colonial Charter Excellent Adventure. (versie 1.3x) Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 4 maart 2015 Rapport Geplaatst: 4 maart 2015 Ok die ga ik downloaden. Heb t spel al een tijdje op Steam, maar iedereen wilt op eens dood op het moment dat ik net zo goed bezig ben... Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 4 maart 2015 Rapport Geplaatst: 4 maart 2015 (bewerkt) Oh nice. Deze mod ziet er fantastisch uit, binnenkort zal ik toch maar eens kijken op Steam. Aangezien ik dat nog steeds niet heb gedaan Bewerkt: 4 maart 2015 door bountyskull_10 Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 6 juni 2015 Rapport Geplaatst: 6 juni 2015 Een leuk idyllisch stadje midden in de natuur en plots was de voedselproductie ingestort. Gevolg: hongersnood, ~150 doden en op de een of andere manier bij mij altijd gepaard met een firewood te kort. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 17 juni 2015 Rapport Geplaatst: 17 juni 2015 Is dit spel 5 euro waard? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 17 juni 2015 Rapport Geplaatst: 17 juni 2015 Ja vind ik wel, heb er zelf destijds 6 voor betaald. Je moet wel van tycoon / strategie achtige games houden. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 17 juni 2015 Rapport Geplaatst: 17 juni 2015 Ja daar houd ik wel van, nou daar ga ik weer, kom maar op iDeal Reageren
Dexist Geplaatst: 17 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2015 (bewerkt) Dubbel en dwars! Ook is de modding community goed actief, zijn zelfs mods die het hele spel totaal een andere look geven. (derde post op deze pagina) Bewerkt: 17 juni 2015 door Dexist Reageren
KoningJesper Geplaatst: 17 juni 2015 Rapport Geplaatst: 17 juni 2015 Samen met de Aldi wordt dit mijn financiele ondergang Reageren
Visser23 Geplaatst: 18 juni 2015 Rapport Geplaatst: 18 juni 2015 Ik snap werkelijk helemaal niks van deze game; ik was zo goed bezig met alles wat ik in de tutorial heb gedaan. Maar het bouwen van een dock duurde zo lang dat mijn mannetjes niet op tijd eten kregen. Iedereen is dus gestorven... Echt zo gek. Of moet ik eerst iedereen builder maken en vervolgens fisherman? Reageren
Dexist Geplaatst: 18 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2015 Iedereen builder maken is niet nodig, per gebouw kunnen er maar een x aantal mensen bouwen. Wel is het zo dat het gebouw materiaal nodig heeft, en dit wordt gebracht door alles laborers, of mensen die even geen werk hebben. Misschien dat je dus geen laborers hebt en/of iedereen is te druk met ander werk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.