Jump to content

[IDEE] Quickplay Actions Creator


norik

Recommended Posts

Hallo beste forummers

Na een lange tijd inactief te posten kreeg ik een idee.

Het moet een soort van content creator zijn maar dan met quickplay actions die je op je PC

met en programma van Rockstargames kan ontwerpen en ingame gebruiken en ook

submitten en als R* het goed beoordeeld komt het bij iedereen in de lijst te staan.

Een paar ideetjes die ik zou maken:

-Twerken

-Vingeren

-Dansen

-...

Wat vinden jullie van dit idee en wat zouden jullie ontwerpen?

Drop het even in de comments.

Groetjes

norik

Bewerkt: door norik
Link to comment
Delen op andere websites

Het is al mogelijk met GTA V dat je kan roken, zuipen en andere dingen doen met Quickplay op GTA V. Ik vind dat overigens wel genoeg voor een spel zoals Grand Theft Auto V.

Een paar ideetjes die ik zou maken:

-Twerken

-Vingeren

oh-god-no.jpg

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

Kom op dat is toch grappig jij bent aan het twerken en jouw vriend komt dan achter jou staan en begint te rukken,surprise motherfucker.

Ehm, nee. Het is leuk voor een modificatie dat mensen het kunnen downloaden, maar voor de rest vind ik het niks. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Het is al mogelijk met GTA V dat je kan roken, zuipen en andere dingen doen met Quickplay op GTA V. Ik vind dat overigens wel genoeg voor een spel zoals Grand Theft Auto V.

Hier sluit ik me bij aan. Met al die andere dingen die norik noemt zou het té veel 'van het goede' worden. En GTA V draait uiteindelijk om actie, niet om die details. Natuurlijk is het idee erachter leuk, maar laten we er alsjeblieft geen levensdoel van maken ofzo. :puh: Wellicht wordt het toch ooit mogelijk als GTA V naar de pc komt. Er zullen dan vast wel mensen zijn die zo'n modificatie in elkaar willen proberen te flansen.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...