Jump to content

Een 2de character...?


WaXweazle1976

Recommended Posts

Ik zag bij mijn online opties in het start menu "Swab Character" staan en vroeg me af wat dat was...

Dus klom ik maar weer eens in het internet en daar kwam ik wel het 1 en ander tegen...

Alleen iets wat mij heel erg tegen houd is dat ik toch wel regelmatig lees dat mensen auto's kwijt zijn van hun eerste karakter... :?

(Nou waren dat wel berichten van 2 3 of 4 maanden terug dus mss is dat alweer gefixed inmiddels, maar toch...)

Zijn er hier mensen die een 2de hebben en hoe zijn jullie ervaringen daarmee...?

.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had 'n tweede, 'n chickie, maar heb deze weer gedelete. Grote nadeel is namelijk dat je weer van nul moet beginnen met levelen. Toen ik dit karakter wiste, was het inderdaad zo dat ik ineens voertuigen miste uit de garage van poppetje 1. Vreemd genoeg had die wel z'n Sabre weer terug die ik eerder nog verkocht had. Echter is dit alweer enige tijd geleden, dus ik weet niet of dat probleem nog steeds bestaat.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Vlak voor de laatste patch heb ik ook (tactishe/strategische reden) een tweede character aangemaakt. Bij mij is alles gebleven...al heb ik al weer een tijdje niet met het tweede poppetje gespeeld en weet ik niet of ik nog alles - zoals appartement en auto's - heb. Je geld is overigens aan beide characters gekoppeld en beschikbaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik vragen wat jou "tactishe/strategische" reden is/was?

Kan je eigenlijk met je 2de poppetje in de garage komen van je 1ste en andersom...?

Ik lees daar nogal verschillende dingen over namelijk...

Link to comment
Delen op andere websites

In het kort:

Voor mij was het een back-up! Dit vanwege de onzekerheid wat er zou gebeuren op het moment dat R* de patch zou uitbrengen om onder andere de DNS hacks tegen te gaan... Achteraf de back-up niet nodig gehad...zeg maar 8)

Met je tweede poppetje kan je niet - voor zover bij mij bekend - de goederen van je eerste poppetje gebruiken en/of in "elkaars" appartement/garage komen.

Elk poppetje (dus ook van de andere spelers) heeft in het script/file van de game een bepaalde/unieke code die gekoppeld zit aan de goederen die je met betreffende poppetje hebt gekocht en/of in je bezit is. Hierdoor kan je dus niet [zomaar en als het goed is] aan elkaars goederen zitten...

Link to comment
Delen op andere websites

Ja het is veilig

Dat weet ik nog zo net niet. Veel mensen hebben problemen met voertuigen die missen wanneer ze 'n 2e poppetje aanmaken, of in mijn geval wissen. Of dit probleem opgelost is durf ik niet met zekerheid te zeggen.

je deelt wel hwt bank account volgensmij!

Klopt, maar dat is ook het enige dat je deelt. Overige bezittingen en ranking zul je weer opnieuw moeten aanschaffen/verdienen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...