Jump to content

Die Belgen van tegenwoordig...

Recommended Posts

Geplaatst:

...pikken een steeds groter deel van de crew in! blauwoog.gif

Kai-Shockwave heeft helaas besloten zijn taken als crewlid neer te leggen. Een Belg heeft ons aanbod om zijn opvolger te worden geaccepteerd... Uiteraard besefte we ons niet dat daarmee het percentage Belgen in onze crew stijgt van 18,2% naar 22,7%. Wij, de 100% Nederlandse admins, bieden hiervoor ons niet zo oprechte excuus aan. Wij begrijpen het leed dat wij u, Nederlanders, hebben aangedaan toen wij Hanneswasco als eerste Belg promoveerde naar de GM+. Wij begrijpen eveneens dat het besluit om een Belg als opvolger van Kai te vragen dit leed absoluut niet verzacht. In tegenstelling. nopompom.gif

Ondanks het bovenstaande, zijn wij toch wel erg content dat thebig ons team komt versterken en de Games-fora onder zijn hoede neemt.

Kai, bedankt voor je lange inzet (bijna 4 jaar!!), en thebig, ondanks dat je een Belg bent, welkom bij onze crew! biertje.gif

• Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dutchy3010

3

• MegaPilot

2

• thebig

2

• Crazy-Ghost

2

Geplaatst:

Dank je voor je jarenlange dienst als moderator, Kai-Shockwave. Als jouw opvolger zal ik proberen deze functie even goed uit te voeren zoals jij het deed :tu:

Verder: dank jullie wel voor alle succeswensen!

Uiteraard besefte we ons niet dat daarmee het percentage Belgen in onze crew stijgt van 18,2% naar 22,7%.

Leuk te zien dat ik 4,5% van de crew ben en het percentage Belgen over de 20% help. In gewichtspercentages zou het vast 1/4 zijn!

Wij, de 100% Nederlandse admins,

Hannes For Admin!

Geplaatst:

Shit, nog meer belgen. Weg hier.

thebelg
Hahaha, misschien moet ik hem inderdaad weeeeer deze onvrijwillige naamswijziging geven. :D

Sinds jij hem die naam gaf, is hij hem bij mij nooit weer kwijtgeraakt. Heb hem niet vaak meer thebig genoemd :D

Maargoed, toe maar weer dan. Thebig, succes en gefeliciteerd! Kai, bedankt!

Geplaatst:

Kai, ik vond je altijd al een geweldige moderator en ik heb (sinds ik actief ben alleszins) nooit een andere rang bij jou gezien, dus dit wordt eventjes wennen. Bedankt voor je inzet de voobije jaren. :tu:

thebig, gefeliciteerd met je promotie, succes met je nieuwe taken op het forum en hopelijk doe je 't net zo goed als je voorganger! :tu:

belgische-hart-vlag.gif

Geplaatst:

Kai-ShockWave, bedankt voor je jarenlange inzet! In thebig is in ieder geval een waardige opvolger gevonden, veel succes en plezier toegewenst met je nieuwe functie! :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...