Big Boss Geplaatst: 23 februari 2014 Rapport Geplaatst: 23 februari 2014 Oh dierbaar België, oh heilig land der va'dren ... Uhm, tja. Meer kennen wij ook niet. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 23 februari 2014 Rapport Geplaatst: 23 februari 2014 Gefeliciteerd thebig, met je promotie. Kai, bedankt voor alle jaren dat je je hebt ingezet voor het forum. Reageren
Joriz Geplaatst: 23 februari 2014 Rapport Geplaatst: 23 februari 2014 Super bedankt voor je jaren inzet Kai! Ik denk dat we binnenkort maar ons forum moeten gaan hernoemen. Welkom thebig op het Belgische Grand Theft Auto Forum! Reageren
3L1077 Geplaatst: 23 februari 2014 Rapport Geplaatst: 23 februari 2014 Zat er al aan te komen, en terecht. Gefeliciteerd thebig, de juiste man op de juiste plaats. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 23 februari 2014 Rapport Geplaatst: 23 februari 2014 Kai! , het ga je goed. Succes thebig. Reageren
Michael Geplaatst: 23 februari 2014 Rapport Geplaatst: 23 februari 2014 Ik was niet heel erg verbaasd dat Kai-ShockWave zou stoppen met zijn taak als Moderator. Nog steeds ben jij een enorme tijd Moderator geweest met een van de fantastische forum van Nederland. Ik ben niet in de periode geweest waar jij een actieve lid was, maar je bent een toffe gozer die het beste verdient. Kai-ShockWave, nog heel veel plezier en succes toegewenst. Alhoewel ik je wel actief zou zien in LibertyKillerZ. thebig, een van de beste leden op het forum die deze taak mag overnemen van Kai-ShockWave. Ik ben er zeker van dat jij een goede tijd zal hebben met je taken. Hopelijk heb je nog genoeg tijd om eens te kijken in Sans Scrupules. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 23 februari 2014 Rapport Geplaatst: 23 februari 2014 Gefeliciteerd, thebelg! Veel succes! Nee dat wou ik schrijven! Niet leuk. Alhoewel je een Belg bent denk ik dat dit subforum wel geschikt voor je is. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 23 februari 2014 Rapport Geplaatst: 23 februari 2014 Welkom, en veel succes thebig! Kai, bedankt voor je jarenlange activiteit op het forum. En hopelijk zien we je nog regelmatig, he? Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 23 februari 2014 Rapport Geplaatst: 23 februari 2014 Kai, bedankt voor je jaren lange inzet op het forum, helaas zit ik er pas een paar maanden op. Maar toch zie ik je wel eens. Maar bedankt! En succes thebig/thebelg! Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 23 februari 2014 Rapport Geplaatst: 23 februari 2014 Veel succes thebig, gaat helemaal goed komen! En de rest bedankt voor alle reacties! :-) Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 23 februari 2014 Rapport Geplaatst: 23 februari 2014 Bedankt voor je inzet Kai! En natuurlijk mijn felicitaties naar thebig, ik denk dat wel goed moet komen tussen ons. En ohja... als je maar onthoud dat dit een Nederlands forum is. ^^ Reageren
thebig Geplaatst: 23 februari 2014 Rapport Geplaatst: 23 februari 2014 En ohja... als je maar onthoud dat dit een Nederlands forum is. ^^ Ja, heb het al gezien: het gaat duidelijk niet goed komen tussen ons twee Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 23 februari 2014 Rapport Geplaatst: 23 februari 2014 "Bloei, o forum, in eendracht niet te breken" Succes Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 23 februari 2014 Rapport Geplaatst: 23 februari 2014 Bedankt Kai! Ik verheug me al op de domeinnaam-wijziging van 'Gtagames.nl' naar 'Gtagames.be'! Succes thebig! Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 23 februari 2014 Rapport Geplaatst: 23 februari 2014 Dit kan echt niet hoor, nóg een Belg in de crew. Het slechtste idee sinds de instelling van vrouwenquota's voor hoge bedrijfsfuncties! Waar kan ik bezwaar aantekenen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.