MegaPilot Geplaatst: 23 februari 2014 Rapport Geplaatst: 23 februari 2014 Dit kan echt niet hoor, nóg een Belg in de crew. Het slechtste idee sinds de instelling van vrouwenquota's voor hoge bedrijfsfuncties! Waar kan ik bezwaar aantekenen? Ik vind dat je nogal kortzichtig bent, het probleem ligt veel dieper. We hadden ze nooit stemrecht mogen geven. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 23 februari 2014 Rapport Geplaatst: 23 februari 2014 Idd wat was dat een onzin. Emancipatie is nergens voor nodig. Reageren
HA5H Geplaatst: 24 februari 2014 Rapport Geplaatst: 24 februari 2014 Dank je voor je jarenlange dienst als moderator, Kai-Shockwave. Als jouw opvolger zal ik proberen deze functie even goed uit te voeren zoals jij het deed Verder: dank jullie wel voor alle succeswensen! Uiteraard besefte we ons niet dat daarmee het percentage Belgen in onze crew stijgt van 18,2% naar 22,7%. Leuk te zien dat ik 4,5% van de crew ben en het percentage Belgen over de 20% help. In gewichtspercentages zou het vast 1/4 zijn! Wij, de 100% Nederlandse admins, Hannes For Admin! Succes jongen! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 24 februari 2014 Rapport Geplaatst: 24 februari 2014 Wat me opvalt is dat iedereen thebig succes wenst. Volgens mij kan je beter de rest van de crew succes wensen; nog een Belg erbij... Reageren
Megadreams Geplaatst: 24 februari 2014 Rapport Geplaatst: 24 februari 2014 Erg veel succes met je nieuwe functie thebig! Het was maar een kwestie van tijd. Reageren
JustHano Geplaatst: 24 februari 2014 Rapport Geplaatst: 24 februari 2014 (bewerkt) Bedankt Kai voor je inzet en succes TheBig als moderator!! Bewerkt: 24 februari 2014 door Hano_2000 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 24 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2014 Dit kan echt niet hoor, nóg een Belg in de crew. Het slechtste idee sinds de instelling van vrouwenquota's voor hoge bedrijfsfuncties! Waar kan ik bezwaar aantekenen? Ik vind dat je nogal kortzichtig bent, het probleem ligt veel dieper. We hadden ze nooit stemrecht mogen geven. You get what you deserve. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 24 februari 2014 Rapport Geplaatst: 24 februari 2014 Ik ken Kai eigenlijk alleen van de FIFA-topics en mijn blauwe maandag bij LKZ, maar iemand die zijn crewtaken neerlegt is altijd jammer. Het ga je goed man, bedankt voor je bewezen diensten. thebig, welkom, heb er alle vertrouwen in dat ze met jou een prima crewlid hebben binnengehaald. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 24 februari 2014 Rapport Geplaatst: 24 februari 2014 oh degrote is blauw. Gefelciteerd knaap! Zwaai maar met een rechtvaardige scepter over de games fora! Reageren
Dotz Geplaatst: 24 februari 2014 Rapport Geplaatst: 24 februari 2014 dat zagen we aankomen natuurlijk, proficiat thebig! Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 25 februari 2014 Rapport Geplaatst: 25 februari 2014 Succes met je nieuwe taak! Reageren
Ymosky Geplaatst: 27 februari 2014 Rapport Geplaatst: 27 februari 2014 Gefeliciteerd thebig! Veel succes en plezier met je blauwe jasje! En de rest van de crew veel succes gewenst met nog zo'n dwarse eigenwijze belg erbij natuurlijk! Reageren
SpacyColours Geplaatst: 27 februari 2014 Rapport Geplaatst: 27 februari 2014 Ik heb je eigenlijk nooit echt gesproken Kai-Shockwave, maar jammer dat je de crew verlaat! Thebig, bedankt voor het alvast laten uitkomen van één van mijn drie voorspellingen voor 2014, en veel succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.