Jump to content

Die Belgen van tegenwoordig...

Recommended Posts

Geplaatst:

Dit kan echt niet hoor, nóg een Belg in de crew. Het slechtste idee sinds de instelling van vrouwenquota's voor hoge bedrijfsfuncties! Waar kan ik bezwaar aantekenen? :@

Ik vind dat je nogal kortzichtig bent, het probleem ligt veel dieper.

We hadden ze nooit stemrecht mogen geven.

• Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dutchy3010

3

• MegaPilot

2

• thebig

2

• Crazy-Ghost

2

Geplaatst:

Dank je voor je jarenlange dienst als moderator, Kai-Shockwave. Als jouw opvolger zal ik proberen deze functie even goed uit te voeren zoals jij het deed :tu:

Verder: dank jullie wel voor alle succeswensen!

Uiteraard besefte we ons niet dat daarmee het percentage Belgen in onze crew stijgt van 18,2% naar 22,7%.

Leuk te zien dat ik 4,5% van de crew ben en het percentage Belgen over de 20% help. In gewichtspercentages zou het vast 1/4 zijn!

Wij, de 100% Nederlandse admins,

Hannes For Admin!

Succes jongen! :tu:

Geplaatst:

Wat me opvalt is dat iedereen thebig succes wenst. Volgens mij kan je beter de rest van de crew succes wensen; nog een Belg erbij...

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt Kai voor je inzet en succes TheBig als moderator!!

Bewerkt: door Hano_2000
Geplaatst:

Dit kan echt niet hoor, nóg een Belg in de crew. Het slechtste idee sinds de instelling van vrouwenquota's voor hoge bedrijfsfuncties! Waar kan ik bezwaar aantekenen? frown.gif

Ik vind dat je nogal kortzichtig bent, het probleem ligt veel dieper.

We hadden ze nooit stemrecht mogen geven.

You get what you deserve. hoow.gif

Geplaatst:

Ik ken Kai eigenlijk alleen van de FIFA-topics en mijn blauwe maandag bij LKZ, maar iemand die zijn crewtaken neerlegt is altijd jammer. Het ga je goed man, bedankt voor je bewezen diensten. :tu:

thebig, welkom, heb er alle vertrouwen in dat ze met jou een prima crewlid hebben binnengehaald. :tu:

Geplaatst:

Gefeliciteerd thebig! Veel succes en plezier met je blauwe jasje! :tu:

En de rest van de crew veel succes gewenst met nog zo'n dwarse eigenwijze belg erbij natuurlijk!

Geplaatst:

Ik heb je eigenlijk nooit echt gesproken Kai-Shockwave, maar jammer dat je de crew verlaat! :(

Thebig, bedankt voor het alvast laten uitkomen van één van mijn drie voorspellingen voor 2014, en veel succes! :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...