Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

bcW9Y1p.png

Iedereen die het graphics-forum een beetje in de gaten houdt, zal zich

dit topic nog wel herinneren. Dat zou in ieder geval toch moeten, aangezien jullie er wel enthousiast over waren. Na de – zowel postieve als negatieve – commentaren, ben ik niet bij de pakken blijven zitten, en aan de slag gegaan met een nieuw, en groter, véél groter project. Niet dat ik alleen dit project af wil werken en ik ermee wil stoppen, ik wil er gewoon mee bezig zijn, in verschillende vormen. Vandaar ook dit topic, een bundel van alles wat ik gemaakt heb, aan het maken ben en zal maken! Zo hoeven jullie je niet elke keer te ergeren als jullie een nieuw topic over pixel art zien, en kunnen jullie dit topic gewoon negeren. ;) Anyways, ik zal hier altijd de huidige versie van de desbetreffende afbeelding in reële grootte, 3X en 5X zetten.

Legende

Stopgezet

Actief

Afgewerkt

oA0rCXT.png

Bee Lane 56

Origineel

3X

5X

Pixoville

Met Pixoville ben ik eigenlijk niet veel later begonnen als Bee Lane. Na jullie commentaren ontvangen te hebben, ben ik niet blijven zitten, maar direct aan de slag gegaan.

Zoals jullie zien is dit project wel van een kaliber, en dat is dan ook de reden waarom het wat langer duurde voordat jullie er iets van te zien kregen.

Ik heb het terrein, stratenplan en grondplan van de stad afgemaakt. De meeste plots zijn genummerd, maar met achterste heb ik me nog niet beziggehouden.

Hopelijk hebben jullie er even veel plezier aan als ik. En zowel commentaren als vragen zijn altijd welkom.

3L1077

Geplaatst: (bewerkt)

Erg vet, mooi werk. Ga zo door :tu: Ben benieuwd naar de volgende resultaten!

Bewerkt: door _Night-Men_
Geplaatst:

Als je jezelf een grotere uitdaging wilt stellen, kun je ook proberen er een soort Central Park-achtig natuurgebied van te maken. Beetje klooien met boompjes, een meertje, moet vast iets leuks van te maken zijn. Van de omliggende kavels kun je dan alsnog wolkenkrabbers oid maken.

Verder ben ik nog steeds heel enthousiast over dit project. Het is nu nog moeilijk er inhoudelijk iets over te zeggen, maar zet dit vooral door, ik ben heel benieuwd. :tu:

Geplaatst:

Ja, zoiets was ik inderdaad van plan! Je ziet dat ik in de buurt van plot 4, 5, 6, en in de buurt van plot 29 het woord bomen heb gezet. Ik ben dan ook van plan daar zo'n lange strook met bomen te doen. Lijkt me wel veel moeilijker dan een gewoon flatgebouw, dus dat zal wel wat later komen. :puh:

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...