Jump to content

Discussie: Tracey, Amanda en Jimmy.


Michael

Recommended Posts

Vind een gezin niet passen in een GTA. Het liefste zie ik een figuur als Niko weer terug. Een einzelganger with a urge to kill.

Het gezin van Michael is wel echt typisch amerikaans, zoals we het van programma's zoals Made en Super Sweet 16 kennen.

+1

Maar na de storyline kun je ook weining/niks met de familie van Michael, ze zitten alleen maar in het huis of zijn niet zichtbaar.

Alleen met Amanda kun je afspreken, had graag gezien dat Michael de hele familie mee kon nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Alsof tieners zin hebben om met hun ouweheer te chillen. :?:D

Ik vond het iig prima passen en, op hun verleden na, 'n typisch Rockford Hill's familie zoals je die in Amerikaanse films en (reality) shows ziet. Pa die z'n gezin verwaarloosd, ma die vreeemdgaat met de tennis- en yogaleraar, zoon die de realiteit ontvlucht en zich onder invloed van drugs in games verliest en dochter die om aandacht schreeuwt door als 'n goedkope sloerie zichzelf te storten in de showbizwereld om zo toch nog enige aandacht te krijgen.

Hadden ze de game louter om Michael en z'n disfunctionele gezinnetje laten draaien, dan was ik het waarschijnlijk wel met Whoopdidoo eens geweest en had ik denk ik ook liever 'n einzelganger gehad. Maar die zaten er nu al in met Trevor en in iets mindere mate Franklin, dus dat vond ik nu echt geen gebrek.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Maar na de storyline kun je ook weining/niks met de familie van Michael, ze zitten alleen maar in het huis of zijn niet zichtbaar.

Alleen met Amanda kun je afspreken, had graag gezien dat Michael de hele familie mee kon nemen.

Niet echt. Als ik het goed heb kan je ook met Jimmy afspreken. Maar het was inderdaad leuk geweest als we met de familie naar het strand konden, misschien de volgende keer. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik vind het persoonlijk zeer teleurstellend dat Tracey niet mogelijk is om te afspreken. Jimmy is wel interessant en Amanda ook wel maar nu krijg ik wat de indruk dat Tracey wat wordt weggehaald uit de familie. Ik had graag willen zien dat een afspraak bijvoorbeeld een missie werd dat Michael haar moet helpen, dit doet Michael dan maar een keer in het spel. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...