Jump to content

Bureaublad Voorbereiden


NicolaB

Recommended Posts

Beste forumleden en andere hulpdiensten,

Sinds gister, komt er als ik mijn computerprofiel opstart "Bureaublad Voorbereiden" en start mijn profiel niet goed op (alsof ik een nieuwe pc heb). Er staat dan ook dat mijn profiel niet goed is opgestart.

Wat heb ik er al aan gedaan zonder resultaat?

- Proberen te verhelpen door op 'regedit' .bak files aan te passen.

- Commandprompt ingevoerd om het juiste profiel te laden.

- Systeem herstel naar eergister (toen de pc het nog deed).

Ik hoop dat jullie een oplossing voor het probleem hebben.

Mvg,

Nicola

Link to comment
Delen op andere websites

De melding "Bureaublad voorbereiden" komt alleen voor als je gebruikersaccount niet gevonden kan worden, er wordt dan een tijdelijk profiel aangemaakt.

Ik heb even naar oplossingen gezocht voor je en ik denk dat ik weet wat je bedoelde met '.bak files aanpassen'. Zorg even dat je je register terugzet naar het origineel.

Zorg even dat je de harde schijven in je computer controleert op fouten, zie:

Ga naar Deze Computer > Klik met de rechtermuisknop op de schijf die je wilt controleren (ik raad aan om ze allemaal voor de zekerheid te controleren) > Eigenschappen > Extra > Foutcontrole > Nu controleren.

Zorg ervoor dat je het vakje 'Fouten in het bestandssysteem automatisch corrigeren' en het vakje 'Beschadigde sectoren zoeken en repareren' hebt ingeschakeld.

Als er geen fouten gevonden zijn, raad ik je aan om een nieuw gebruikersaccount aan te maken via het tijdelijke gebruikersaccount of Windows opnieuw te installeren. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Hartelijk bedankt ZaroX. Ik ga nu naar die fouten zoeken en evt. een nieuw gebruikersaccount via mijn tijdelijke gebruikers account creëren. Het resultaat zal ik hieronder posten. :)

Resultaat:

Het naar fouten zoeken heeft geholpen, je bent een held ZaroX... Dankjewel :tu:

Problem solved

Oplossing:

Ga naar Deze Computer > Klik met de rechtermuisknop op de schijf die je wilt controleren (ik raad aan om ze allemaal voor de zekerheid te controleren) > Eigenschappen > Extra > Foutcontrole > Nu controleren.

Zorg ervoor dat je het vakje 'Fouten in het bestandssysteem automatisch corrigeren' en het vakje 'Beschadigde sectoren zoeken en repareren' hebt ingeschakeld.

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...