Burnbbyburn Geplaatst: 26 februari 2014 Rapport Geplaatst: 26 februari 2014 Goede avond ik ben hier redelijk nieuw en zie veel meetings maar de meeste zijn voor psn dus ik zag er aan te denken om een xbox meeting te organiseren. Het thema is muscle cars. Datum 28 Februari Tijdstip 23.00 Ontmoetig bij LSC, (centrum) Headset is niet perse nodig maar liever wel. Dus laat weten of je er bij wilt zijn, of je een headset hebt en je GT ! De meeting gaat door als er meer dan 5 mensen mee doen. Reageren
WaXweazle1976 Geplaatst: 26 februari 2014 Rapport Geplaatst: 26 februari 2014 Lijkt me wel lachen.... Mic: aanwezig GT: WaXweazle1976 Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 26 februari 2014 Rapport Geplaatst: 26 februari 2014 Zeer leuk idee, maar ik kan niet! Maareuh, organiseer maar gerust andere meeting na deze, doe je goed! Reageren
Msigamer08 Geplaatst: 27 februari 2014 Rapport Geplaatst: 27 februari 2014 Jammer dat net me live verlopen is Reageren
DonMakaveli187 Geplaatst: 27 februari 2014 Rapport Geplaatst: 27 februari 2014 K kom wel even checken, GT gooi ik in de chat Reageren
Burnbbyburn Geplaatst: 28 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2014 Indien er voor 10 uur er niet nog drie mensen zich aanmelden ben ik bang dat dit een mislukte poging is. Als er iemand nog een opmerking heeft, zich aan wil melden of vragen heeft, laat het weten. Ik hoop dat dit wel gewoon door kan gaan. Reageren
WaXweazle1976 Geplaatst: 28 februari 2014 Rapport Geplaatst: 28 februari 2014 (bewerkt) jammer dat er wel regelmatig naar gevraagd word maar als iemand een meeting wil organiseren er niemand reageert... Of zitten wij op het verkeerde forum...? Bewerkt: 28 februari 2014 door WaXweazle1976 Reageren
TryX Geplaatst: 28 februari 2014 Rapport Geplaatst: 28 februari 2014 (bewerkt) 10 uur doen? heb twee characters een vrouw en een man. vrouw speelt mijn vriendin onder. zbox live is styl3xj Bewerkt: 28 februari 2014 door TryX Reageren
Burnbbyburn Geplaatst: 28 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2014 (bewerkt) jammer dat er wel regelmatig naar gevraagd word maar als iemand een meeting wil organiseren er niemand reageert... Of zitten wij op het verkeerde forum...? Helemaal mee eens, ik zie dat veel meetings van xbox niet door gaan. Er is volgens mij genoeg animo voor, alleen wat het probleem nou is weet ik ook niet. Het leek me wel leuk om te organiseren maar goed het lijkt me geen zin hebben om voor drie mensen een meeting te organiseren. Helaas, volgende keer beter ! 10 uur doen? heb twee characters een vrouw en een man. vrouw speelt mijn vriendin onder. zbox live is styl3xj Ik vind het best ! De rest ? Atans half 11, nog een paar dingen regelen. Bewerkt: 28 februari 2014 door Burnbbyburn Reageren
TryX Geplaatst: 28 februari 2014 Rapport Geplaatst: 28 februari 2014 haha mijn vriendin is momenteel aan het spelen.. dus je zal die tegenkomen Reageren
Burnbbyburn Geplaatst: 28 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2014 haha mijn vriendin is momenteel aan het spelen.. dus je zal die tegenkomen Haha had het idd door lol Reageren
bricone Geplaatst: 2 maart 2014 Rapport Geplaatst: 2 maart 2014 lees het nu pas. heb eigenlijk niet echt muscle cars trouwens Reageren
TryX Geplaatst: 3 maart 2014 Rapport Geplaatst: 3 maart 2014 Boeie, doel is natuurlijk dat we eerst een rondje hard lopen met 5 man, daarna elkaar neer hoeken en uiteindelijk alle 5 in een volle server gaan en gaan racen met onze tanks, jagend op andere spelers. Reageren
bricone Geplaatst: 3 maart 2014 Rapport Geplaatst: 3 maart 2014 Boeie, doel is natuurlijk dat we eerst een rondje hard lopen met 5 man, daarna elkaar neer hoeken en uiteindelijk alle 5 in een volle server gaan en gaan racen met onze tanks, jagend op andere spelers. een tank heb ik wel in het assortiment Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.