bricone Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Geplaatst: 4 maart 2014 Weet dat je die hebt ;-) haha airport chaos Reageren
WaXweazle1976 Geplaatst: 5 maart 2014 Rapport Geplaatst: 5 maart 2014 Als we elkaar nou gewoon toevoegen (d'r zijn er hier toch niet zoveel) weten we gelijk wie we wel neer moeten schieten en wie niet... Oja en dan kunnen we zo nu en dan spontaan een meeting hebben... Reageren
bricone Geplaatst: 5 maart 2014 Rapport Geplaatst: 5 maart 2014 Als we elkaar nou gewoon toevoegen (d'r zijn er hier toch niet zoveel) weten we gelijk wie we wel neer moeten schieten en wie niet... Oja en dan kunnen we zo nu en dan spontaan een meeting hebben... Ja klopt jeweet nooit dat je elkaar ineens allemaal online tref. Reageren
TryX Geplaatst: 5 maart 2014 Rapport Geplaatst: 5 maart 2014 inderdaad, heb je al toegevoegd btw ;-) met bricone bijvoorbeeld speel ik regelmatig samen :-) Reageren
R3ne Geplaatst: 6 maart 2014 Rapport Geplaatst: 6 maart 2014 voeg me maar toe GT jongderene ik ben meestal savond van een uurtje of 7 tot half 9 online. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.