Jump to content

GTA V updates maar verkrijgbaar voor een bepaalde tijd?


Nissan

Recommended Posts

Ik speel geen Online maar zou graag beschikken over de Albany Roosevelt, en nu The Business eraan zit te komen... Wilde ik toch even controleren of deze maar tijdelijk óf altijd beschikbaar waren in de store. En nog een vraag, kosten The Business en Valentine's Day Massacre eigenlijk geld? Ik heb geen idee namelijk :D .

Link to comment
Delen op andere websites

Nee ... updates zijn niet voor 'n bepaalde tijd. Tenminste ... niet alle. De kerstupdate was dit wel, evenals de Valentijns update. Het Beach Bum Pack is echter 'n permanente toevoeging en ik verwacht dat dit met het Bussines Pack niet anders zal zijn.

Alle updates zijn gratis, maar ... eenmaal in Online zul je de voertuigen, wapens en kleding wel moeten kopen voordat je de beschikking hierover krijgt. In SP krijgt ieder poppetje de nieuwe uitrusting standaaard. Wapens vind je dan in je wapencirkel onder het vakje waar het desbetreffende wapen onder valt, auto's kun je vinden onder "special vehicles" in de 4-car garages die ieder poppetje heeft/kan kopen.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...