LittleR0cker Geplaatst: 28 februari 2014 Rapport Geplaatst: 28 februari 2014 psn little_rocker1 en kheb n headset Reageren
Niked Geplaatst: 28 februari 2014 Rapport Geplaatst: 28 februari 2014 ik doe mee heb zelf ook een limo dus ik kom af met een limo headset :nee ps3 naam :rockstarthomas11 (hoe kan ik zorgen dat ik bij jullie in hetzelfde spel kom ?) Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 28 februari 2014 Rapport Geplaatst: 28 februari 2014 De invite afwachten Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 28 februari 2014 Rapport Geplaatst: 28 februari 2014 Prop mij er maar bij : alaska1001, heb een headset Reageren
Michael Geplaatst: 28 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2014 Iedereen staat erbij! Reageren
Finnboem Geplaatst: 28 februari 2014 Rapport Geplaatst: 28 februari 2014 Hier moet ik bij zijn! In die Vestra vliegen! Psn: Finnboem Headset: JA Reageren
Michael Geplaatst: 28 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2014 Ik wil nu melden dat deze meeting vol is. Wanneer je toch intresse hebt kan jij jezelf aanmelden voor de reservelijst. Dan kan jezelf een plekje verzekeren wanneer er iemand niet komt. Reageren
dionkoffie Geplaatst: 28 februari 2014 Rapport Geplaatst: 28 februari 2014 zet mij maar op de reservelijst. ik weet echt niet zeker of ik kan komen. Ik heb liever dat iemand in mijn plek komt die zeker weet dat die komt. Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 1 maart 2014 Rapport Geplaatst: 1 maart 2014 Zet mij ook maar op lijst. Ik heb headset Reageren
Michael Geplaatst: 1 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2014 Iedereen staat weer op de lijst. Reageren
Yoeerii Geplaatst: 2 maart 2014 Rapport Geplaatst: 2 maart 2014 Hopelijk dat ik deze keer wel aanwezig kan zijn. Anders probeer ik het zsm te laten weten!! PSN: Zipzzhoofd12 Headset: Ja Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 2 maart 2014 Rapport Geplaatst: 2 maart 2014 Ik snap btw niet waarom iedereen met limo's komt. Het is wel handig dat er veel in kunnen maar toch niet echt business? Bij business denk vooral aan dure sedans zoals de Ocelot Jackal, Benefactor Schwartzer, Obay Tailgater. Coupes zoals de Dewbauchee Exemplar en een aantal SUV's zouden ook nog wel kunnen. Reageren
Michael Geplaatst: 2 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2014 Ik snap btw niet waarom iedereen met limo's komt. Het is wel handig dat er veel in kunnen maar toch niet echt business? Bij business denk vooral aan dure sedans zoals de Ocelot Jackal, Benefactor Schwartzer, Obay Tailgater. Coupes zoals de Dewbauchee Exemplar en een aantal SUV's zouden ook nog wel kunnen. Het is niet de bedoeling dat iedereen een Stretch meeneemt. Iedereen kan gewoon een voertuig nemen die in het Business thema past. Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 2 maart 2014 Rapport Geplaatst: 2 maart 2014 Ik moet maar eens nette kledij gaan aanschaffen. Mn outfit nu ziet eruit alsof ik al jaren in the hood woon . Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 3 maart 2014 Rapport Geplaatst: 3 maart 2014 Ik snap btw niet waarom iedereen met limo's komt. Het is wel handig dat er veel in kunnen maar toch niet echt business? Bij business denk vooral aan dure sedans zoals de Ocelot Jackal, Benefactor Schwartzer, Obay Tailgater. Coupes zoals de Dewbauchee Exemplar en een aantal SUV's zouden ook nog wel kunnen. In Amerika, toch het land waar dit spel zich in zekere zin afspeelt, laten heel veel highclass bussinesmen zich vervoeren door limo's. Zo gek is het dus niet als er 'n aantal limo's aanwezig zullen zijn bij 'n bussines meeting. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.