Niked Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2014 Wanneer komt de DLC beschikbaar? ik ben ook aan het wachten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TryX Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2014 Het is voor mij duidelijk dat het een Ferrari LaFerrari is. En dat ik hem zeker koop! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2014 Alle instellingen heb ik voor mijn livestream al gedaan. Ik weet niet of Joriz ook gaat livestreamen, ik wel in ieder geval. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2014 (bewerkt) Met pijn en moeite afstand gedaan van m'n Roosevelt, maar vanavond kom ik met m'n spiksplinter nieuwe Turismo op de meeting Bewerkt: 4 maart 2014 door alaska1001 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FcUtreg4Life Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2014 Met pijn en moeite afstand gedaan van m'n Roosevelt, maar vanavond kom ik met m'n spiksplinter nieuwe Turismo op de meeting AU !!! Dat moet pijn gedaan hebben. Ik weet hoe hard en lang je gespaard had voor die Roosevelt. Ga je spijt van krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2014 Met pijn en moeite afstand gedaan van m'n Roosevelt, maar vanavond kom ik met m'n spiksplinter nieuwe Turismo op de meeting Ik heb m'n Cheetah verkocht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2014 (bewerkt) Even ter informatie: Je kunt bij southernsanandreassuperautos.com een heleboel nieuwe 4-door cars kopen.Misschien goed idee voor de meeting vanavond? Bewerkt: 4 maart 2014 door alaska1001 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 4 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2014 Even ter informatie: Je kunt bij southernsanandreassuperautos.com een heleboel nieuwe 4-door cars kopen.Misschien goed idee voor de meeting vanavond? Dat is inderdaad mogelijk. Als het maar het thema Business past. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2014 Even ter informatie: Je kunt bij southernsanandreassuperautos.com een heleboel nieuwe 4-door cars kopen.Misschien goed idee voor de meeting vanavond? Dat is inderdaad mogelijk. Als het maar het thema Business past. Is het goed dat ik met mn Turismo kom? Aangezien hij in de DLC zat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 4 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2014 Een aantal foto's gemaakt voor de meeting die vanavond komt. Vergeet ook niet lekker veel foto's te maken om deze vervolgens op het forum te zetten. Is altijd leuk om herinneringen van een meeting te hebben op het forum. De plaats waar wij buiten zullen staan. De plaats waar de Stretch zal worden geparkeerd. Ondergrondse parkeerplaats voor alle auto's van iedereen. Even ter informatie: Je kunt bij southernsanandreassuperautos.com een heleboel nieuwe 4-door cars kopen.Misschien goed idee voor de meeting vanavond? Dat is inderdaad mogelijk. Als het maar het thema Business past. Is het goed dat ik met mn Turismo kom? Aangezien hij in de DLC zat. Dat is inderdaad goed. Als je hem in de ondergrondse parkeerplaats zet is het helemaal goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vandijk0348 Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2014 Even ter informatie: Je kunt bij southernsanandreassuperautos.com een heleboel nieuwe 4-door cars kopen.Misschien goed idee voor de meeting vanavond? die kan je ook gewoon zo van de straat jatten haha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2014 Even ter informatie: Je kunt bij southernsanandreassuperautos.com een heleboel nieuwe 4-door cars kopen.Misschien goed idee voor de meeting vanavond? die kan je ook gewoon zo van de straat jatten haha Dat klopt maar dit is sneller (en duurder maarja tijd is geld) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2014 voor mij geen enkel probleem er te graken woon er vlakbij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2014 (bewerkt) time is money voor die 30.000 ga ik niet sukkelen hoor Bewerkt: 4 maart 2014 door rockstarthomas11 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 4 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2014 Heb al zin in de meeting. Jullie ook? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.