TheDutchWesley Geplaatst: 5 maart 2014 Rapport Geplaatst: 5 maart 2014 (bewerkt) Mooi, heb er ook geen zin meer in die meetings waarbij de helft niet komt! EDIT: Wat moet een kind van zeven met GTA? In mijn opzicht ben je dan een slechte ouder als je dat toestaat met seks, wapens en grof taalgebruik in het spel. Bewerkt: 5 maart 2014 door TheDutchWesley Reageren
Michael Geplaatst: 5 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2014 (bewerkt) Mooi, heb er ook geen zin meer in die meetings waarbij de helft niet komt! Heel grappig dat je dat zegt, aangezien deze meeting volgens mij helemaal vol was. Net als met de valentijnsbloedbad meeting met zestien deelnemers. Wat moet een kind van zeven met GTA? In mijn opzicht ben je dan een slechte ouder als je dat toestaat met seks, wapens en grof taalgebruik in het spel. Er zijn naar mijn weten leden van het forum die begonnen toen hun zes of zeven waren. Moet ik je ouders afkeuren omdat ze een klein vervelend ventje Grand Theft Auto laten spelen? Nee. Ik vind dat je wel even mag dimmen over je mening van mijn ouders. Bewerkt: 5 maart 2014 door Asphyxiated Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 5 maart 2014 Rapport Geplaatst: 5 maart 2014 (bewerkt) @fail. Dat betekent niet dat ze dan al GTA speelden en zo ja dan deden ze dat misschien stiekem Bewerkt: 5 maart 2014 door TheDutchWesley Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 5 maart 2014 Rapport Geplaatst: 5 maart 2014 Jongens, dit is het topic van de meeting *Hint* *Hint* Reageren
Michael Geplaatst: 5 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2014 @fail. Dat betekent niet dat ze dan al GTA speelden en zo ja dan deden ze dat misschien stiekem Hoe moet een kind van zeven een gewelddadige spel kunnen kopen? Jongens, dit is het topic van de meeting *Hint* *Hint* Inderdaad, bij deze is dan de discussie afgelopen en kan dit verder worden afgehandeld via het forum. Dit hoeft eigenlijk niet iedereen te kunnen meegenieten Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 5 maart 2014 Rapport Geplaatst: 5 maart 2014 Deze discussie kan gestaakt worden of kan via PB verder worden gezet. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 5 maart 2014 Rapport Geplaatst: 5 maart 2014 (bewerkt) Vechten het wel uit via de chat Bewerkt: 6 maart 2014 door TheDutchWesley Reageren
Niked Geplaatst: 6 maart 2014 Rapport Geplaatst: 6 maart 2014 Opeens, moest ik helaas iets doen. Maar ik wou nog wel komen, maar ik kreeg geen invite, dus ik ben maar gestopt. Nog wat leuke plaatjes van de meeting: op de laatste foto is precies iemand boos op mij (middelste met wapen ben ik) Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 7 maart 2014 Rapport Geplaatst: 7 maart 2014 Opeens, moest ik helaas iets doen. Maar ik wou nog wel komen, maar ik kreeg geen invite, dus ik ben maar gestopt. Nog wat leuke plaatjes van de meeting: op de laatste foto is precies iemand boos op mij (middelste met wapen ben ik) Als jij die men in black ben dabn ben ik die witte broek en zeg maar zwarte spencer met rode strik puur toeval XD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.