Silverbyte Geplaatst: 28 februari 2014 Rapport Geplaatst: 28 februari 2014 Ik was mijn afbeeldingen aan het opruimen en kwam een wat oudere signature tegen die ik hier nog niet had laten zien. Ander soort effecten dan ik meestal gebruik, en ik besloot de zwarte randen aan de zijkanten toe te voegen om het 'natuurdocu in de bioscoop'-gevoel te versterken. Ik hoor graag wat jullie ervan vinden! Reageren
Cabyon Geplaatst: 28 februari 2014 Rapport Geplaatst: 28 februari 2014 Opzich vind ik het best interessant wat je gedaan hebt; abstracte vormen rond een setting van een paar toucans. Ik zou echter wel proberen het een beetje 'netjes' te houden; aan de rechterkant bijvoorbeeld zijn de effecten ietwat doorzichtig. Hoewel je dit mogelijk bewust hebt gedaan vind ik het ietwat amateuristisch staan, vergeef mij dat ik mij zo uitdruk. De kleuren zou ik ook anders doen: indien je het gele effect aan de rechterkant had weggelaten en die zo had gecreëerd dat het net zo licht was als links, had je mogelijk een meer symmetrisch geheel gehad. Hierdoor denk ik dat deze signature in zijn geheel beter uit de verf was gekomen. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 15 maart 2014 Rapport Geplaatst: 15 maart 2014 Heb niet heel veel verstand van signatures maar ik vind het er mooi uit zien. Mooie kleuren gebruikt met een leuk thema, ik zie niet echt dingen die je misschien beter had kunnen doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.