Schutter Geplaatst: 28 februari 2014 Rapport Geplaatst: 28 februari 2014 Kennen jullie deze app al? https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sitcocolita.gtaVcars&hl=nl Werkt goed hoor. Reageren
Liquid8 Geplaatst: 28 februari 2014 Rapport Geplaatst: 28 februari 2014 Lijkt me wel handig! Download hem meteen thanks!! Reageren
Twedeldie Geplaatst: 28 februari 2014 Rapport Geplaatst: 28 februari 2014 (bewerkt) Leuk dat je gezellig mee post maar ik denk dat je hier geen reclame mag maken voor apps of andere dingen. Bewerkt: 28 februari 2014 door Twedeldie Reageren
Schutter Geplaatst: 28 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2014 Leuk dat je gezellig mee post maar ik denk dat je hier geen reclame mag maken voor apps of andere dingen. Is toch gewoon een gratis app? Is volgens mij niets verkeerd mee. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 28 februari 2014 Rapport Geplaatst: 28 februari 2014 Lijkt heel erg op dit topic. Het heeft in ieder geval zowat hetzelfde principe... Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 1 maart 2014 Rapport Geplaatst: 1 maart 2014 Ja, ik heb hem al Is idd een handige app. Reageren
HA5H Geplaatst: 1 maart 2014 Rapport Geplaatst: 1 maart 2014 App verdient niet de schoonheidsprijs, maar bezit zo te zien alle benodigde informatie, so it does the job. Bedankt voor de tip! Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 1 maart 2014 Rapport Geplaatst: 1 maart 2014 Jammer, hij is er niet voor de IPhone. Anders had ik hem zeker gedownload. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 maart 2014 Rapport Geplaatst: 1 maart 2014 Lijkt heel erg op dit topic. Het heeft in ieder geval zowat hetzelfde principe... Het lijkt er inderdaad wel wat op, maar ze zijn toch wel verschillend (in functie en ontwerp). De app lijkt me eigenlijk wel handig als ik het zo zie, ik laat het topic dus gewoon open, hopelijk is het handig voor velen. Reageren
Schutter Geplaatst: 1 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2014 Jammer, hij is er niet voor de IPhone. Anders had ik hem zeker gedownload. Volgens mij is er ook een voor apple. >>> Door Phoenyxar: Dubbelpost weggehaald.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.