Kaitjee98 Geplaatst: 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2014 Ik heb tijdens Valentijn de Albany Roosevelt gekocht. Ik vind het een mooi ding maar de auto's die met de DLC meekomen zijn ook niet verkeerd. Ik heb nog maar 200.000€. Wat zal ik doen de Roosevelt verkopen of afwachten wat de nieuwe auto's gaan kosten? Want de hele tijd weer coveted doen heb ik ook niet veel zin in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R3ne Geplaatst: 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2014 speel een paar x rooftop rumble oid dan heb je snel genoeg geld om de roosevelt te houden en de rest erbij te kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2014 roosevelt zzal je miss niet veel gebruiken maar is wel handig is een malig dus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 28 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2014 Ik ben nog geen lvl 75 dus kan geen RR starten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WaXweazle1976 Geplaatst: 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2014 Roosevelt voorlopig houden en eerst offline kijken wat die nieuwe auto's doen en hoe ze zijn... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 28 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2014 Maar zou ik al wel vast beginnen met wat geld verdienen? Want STEL dat ze fijn rijden en STEL dat ze duur zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FcUtreg4Life Geplaatst: 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2014 Probleem met die Roosevelt verkopen is dat je deze na zondag as nooit meer terug kunt krijgen, terwijl die voertuigen die vanaf dinsdag toegevoegd worden voor 99,9% zeker permanent verkrijgbaar zullen zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
UberBug Geplaatst: 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2014 Persoonlijk vind ik de Roosevelt teveel kosten en een beetje tegenvallen. Ook in de setting(decor) van de game vind ik 'm niet echt passen. Ik heb hem dan ook weer weggedaan. Als je een stuk of 15 auto's zou mogen bezitten dan had ik hem misschien wel gehouden. De auto's die er straks bijkomen passen beter bij de setting... Maar ja...die puntje,puntje,puntje 10 car garage.. Als ik jou was dan nog ff wat missies doen, geld sparen en straks een beslissing nemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.