Jump to content

Carbine Rifles


Soccer98

Recommended Posts

Ik heb de verhaallijn van GTA V inmiddels voltooid, en probeer nu alle missies goud te halen. Maar bij Carbine Rifles is dit vrijwel onmogelijk

Deze voorbereidingsmissie op The Jewel Store Job, bestaat namelijk uit het stelen van een politie 4x4/suv/grote auto met daarin carbine rifles. Maar als je hem replayt start je op een andere plek dan in de verhaallijn zelf, namelijk ergens naast de movie studios. En ik moet voor goud mijn wanted Level in twee min. verliezen. Dit is vrijwel onmogelijk voor mij. Heeft iemand tips?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Volgens mij staat deze missie helemaal niet tussen mijn lijst.

Op verschillende punten in het spel moet je de aanpak van de overval kiezen. Is het mogelijk om later alsnog de andere opties te spelen of moet je hiervoor een geheel nieuwe savegame aanmaken?

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe savegame vereist.

Bij savegame 1 kies je voor The Smart Way, bij savegame 2 voor The Loud Way. De missie waarbij je de Carbine Rifles vd FIB moet stelen is onderdeel van The Loud Way.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...