Soccer98 Geplaatst: 28 februari 2014 Rapport Geplaatst: 28 februari 2014 Ik heb de verhaallijn van GTA V inmiddels voltooid, en probeer nu alle missies goud te halen. Maar bij Carbine Rifles is dit vrijwel onmogelijk Deze voorbereidingsmissie op The Jewel Store Job, bestaat namelijk uit het stelen van een politie 4x4/suv/grote auto met daarin carbine rifles. Maar als je hem replayt start je op een andere plek dan in de verhaallijn zelf, namelijk ergens naast de movie studios. En ik moet voor goud mijn wanted Level in twee min. verliezen. Dit is vrijwel onmogelijk voor mij. Heeft iemand tips? Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 28 februari 2014 Rapport Geplaatst: 28 februari 2014 Uit het zicht van de politie een parkeergarage induiken en naar 'n tussenverdieping rijden werkt bijna altijd. http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=V&title=&set=371,825 Reageren
Soccer98 Geplaatst: 28 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2014 Is gelukt. Dankje wel Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 28 februari 2014 Rapport Geplaatst: 28 februari 2014 (bewerkt) Top, ennuh ... graag gedaan. Bewerkt: 28 februari 2014 door FcUtreg4Life Reageren
---Diablo--- Geplaatst: 29 maart 2014 Rapport Geplaatst: 29 maart 2014 Volgens mij staat deze missie helemaal niet tussen mijn lijst. Op verschillende punten in het spel moet je de aanpak van de overval kiezen. Is het mogelijk om later alsnog de andere opties te spelen of moet je hiervoor een geheel nieuwe savegame aanmaken? Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 29 maart 2014 Rapport Geplaatst: 29 maart 2014 Nieuwe savegame vereist. Bij savegame 1 kies je voor The Smart Way, bij savegame 2 voor The Loud Way. De missie waarbij je de Carbine Rifles vd FIB moet stelen is onderdeel van The Loud Way. Reageren
---Diablo--- Geplaatst: 30 maart 2014 Rapport Geplaatst: 30 maart 2014 Dan ben je dus nog wel een tijdje zoet om met zo'n nieuwe savegame alle opties te kunnen spelen? Jammer dat die niet in het 'replay-menu' staan. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 30 maart 2014 Rapport Geplaatst: 30 maart 2014 Zeker, maar ja .. het is wel 'n goede reden het spel nogmaals te spelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.