llllllllll Geplaatst: 28 februari 2014 Rapport Geplaatst: 28 februari 2014 Dag allemaal: Ik ben bezig met een car game project voor mijn portofolio. Ik heb een model gemaakt in 3ds max en heb deze-> <tutorial gevolg en heb een paar problemen: De wielen draaien 90 graden op de Y as als ik op play druk, en als ik op W of S druk dan draaien ze op de Z, dus op z'n zij. De "auto" (in dit geval een box en wielen) gaat naar achter als ik op W druk, en vooruit als ik op S druk, maar D is wel naar rechts en A is naar links... Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan oplossen?? NOTE: Ik ben nieuw met Unity(ik gebruik de laatste versie) en ik heb niet veel ervaring met 3dsMax en scripten Alvast bedankt Mvg, llllllllll Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 28 februari 2014 Rapport Geplaatst: 28 februari 2014 Ik wil je eventueel wel helpen. Ik heb in de loop der tijden een grote ervaring opgebouwd met Unity 3D. Car Models kan je het beste gewoon downloaden van het internet als je geen ervaring hebt met 3ds Max Reageren
llllllllll Geplaatst: 28 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2014 Ik wil je eventueel wel helpen. Ik heb in de loop der tijden een grote ervaring opgebouwd met Unity 3D. Car Models kan je het beste gewoon downloaden van het internet als je geen ervaring hebt met 3ds Max Heel erg bedankt voor je inzet,ik heb een model gemaakt in 3ds max, want het model dat ik zoek voor mijn portofolio is niet te vinden op internet, ik PM je wel even, omdat ik liever niet heb dat het idee open op internet staat.. mvg, llllllllll Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.