Michael Geplaatst: 1 maart 2014 Rapport Geplaatst: 1 maart 2014 Ik wou mijn auto parkeren bij de Vanilla Unicorn. Toen zag ik opeens een bord op een garage naast de stripclub. Op deze bord staat ook wel de naam Cartune Network. Cartune Network spreek je ook wel uit als Cartoon Network. Cartoon Network is een televisieprogramma voor kinderen. Hier vind je de plaats van deze bord. Het is ook wel bekend dat @Jacky-2007 naast het werk als Globale Moderator op GTAForum ook een baan heeft bij Cartoon Network als Johnny Bravo. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 1 maart 2014 Rapport Geplaatst: 1 maart 2014 Goed gevonden! Ik hoopte stiekem toen ik de topictitel in recente onderwerpen zag, dat je een link naar alle oude series had gepost ofzo. Jammer maar helaas.. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 maart 2014 Rapport Geplaatst: 1 maart 2014 Dat lijkt inderdaad een duidelijke Easter Egg. Zal hem zo opnemen in de lijst met kleine verwijzingen! Reageren
Michael Geplaatst: 1 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2014 Dat lijkt inderdaad een duidelijke Easter Egg. Zal hem zo opnemen in de lijst met kleine verwijzingen! Thanks! Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 1 maart 2014 Rapport Geplaatst: 1 maart 2014 Is al eens eerder vermeld door Dotz, maar blijft een mooie Reageren
Michael Geplaatst: 1 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2014 Is al eens eerder vermeld door Dotz, maar blijft een mooie Oh, dat is spijtig. Reageren
Lars Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Geplaatst: 21 april 2014 Mooi gevonden . Maar ze bedoelen er toch normaal Car Tune Network mee? Reageren
Michael Geplaatst: 21 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2014 Je schrijft het zo, maar je spreekt het een beetje uit als Cartoon Network. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Geplaatst: 21 april 2014 Goed gevonden, was er zelf nooit achter gekomen! Reageren
Dotz Geplaatst: 24 april 2014 Rapport Geplaatst: 24 april 2014 Is al eens eerder vermeld door Dotz, maar blijft een mooie Danku, danku Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.