Liquid8 Geplaatst: 2 maart 2014 Rapport Geplaatst: 2 maart 2014 Yo, ik start mijn nieuwste singleplayer save op waar ik pas net Michael had leren kennen met Franklin.. En opeens gebeurt dit... VET RAAR! Wat denken jullie ervan gewoon foutje bij het spel of niet? Maar het rare is elke keer als ik deze save opstart en nog niet had verder gesaved spawnde ik bij Franklin binnen.. Reageren
thebig Geplaatst: 2 maart 2014 Rapport Geplaatst: 2 maart 2014 Das vreemd, ja. Je kan echter gewoon naar buiten stappen, dus niets ergs. Reageren
Dexist Geplaatst: 2 maart 2014 Rapport Geplaatst: 2 maart 2014 Inderdaad vreemd, ook omdat het in VVS is opgenomen, Vertical Video Syndrome. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 2 maart 2014 Rapport Geplaatst: 2 maart 2014 Erg vaag idd. Is dit uiteindelijk wel goed gekomen? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 maart 2014 Rapport Geplaatst: 2 maart 2014 Maar het rare is elke keer als ik deze save opstart en nog niet had verder gesaved spawnde ik bij Franklin binnen.. Dan zal het waarschijnlijk een fout zijn geweest bij het saven van het spel toen, als het is weggegaan toen je verder savede dan bevestigt dat het vermoeden. Maar wel zeer eigenaardig, nog nooit eerder gezien. Reageren
Liquid8 Geplaatst: 2 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2014 Ja ik liep naar buiten en verder was er niks aan de hand. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 2 maart 2014 Rapport Geplaatst: 2 maart 2014 Haha, Michael heeft een nieuwe huis. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.