Rifle Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 :o ik wil graag weten welke auto in de Wheels Arc Angels garage kunnen infernus ofzo en super gt en turismo kunnen er ook nie in en bij andere topic vind ik het nie please help me :unsure: :unsure: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Je vraagt precies hetzelfde in een ander topic <_< *klik* slaat nergens op... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Walktrough. Hier voor moet je eens door de walktrough bladeren van gtagames.nl M.V.G mania-92 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rifle Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 :blink: ja ok maar die garage is voor streetrace cars en waarom kan er dan geen super gt in en ee n infernus of turismo <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 nee, die kan er niet in...kon je toch proberen... Die kun je wel bij de transfender doen... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rifle Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 hoebedoel je transfender Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killarboy Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Dat is een andere tuningshop in SA, er is er een dicht bij de "Pay'n'Spray" in Doherty. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 hoebedoel je transfender kijk dan in de WalkTrough *KLIK* Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 (bewerkt) klik de rode puntjes edit: jowx was me voor.. Bewerkt: 19 juli 2005 door kraay Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rifle Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Dat is een andere tuningshop in SA, er is er een dicht bij de "Pay'n'Spray" in Doherty. maar daar kun je hem nie verlagen enzo en leipe paints er op zetten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Dat is een andere tuningshop in SA, er is er een dicht bij de "Pay'n'Spray" in Doherty. maar daar kun je hem nie verlagen enzo en leipe paints er op zetten maar daar kan je hem wel modden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 maar daar kun je hem nie verlagen enzo en leipe paints er op zetten verlagen is hydrolics dan kan dacht ik wel. Paintjobs kan inderdaad niet.... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rifle Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 maar daar kun je hem nie verlagen enzo en leipe paints er op zetten verlagen is hydrolics dan kan dacht ik wel. Paintjobs kan inderdaad niet.... kijk er is maar een z'n garage die streetrace auto tuned en daar kan ik alleen maar een jester in krijgen maar ik wil weten of er nog meer in kunnen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 kijk er is maar een z'n garage die streetrace auto tuned en daar kan ik alleen maar een jester in krijgen maar ik wil weten of er nog meer in kunnen Wheel Arch Angels: Elegy Flash Jester Stratum Sultan Uranus Met dank aan de walkthrough die jij is wat meer moet gaan gebruiken <_< . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rifle Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 thnx ok zal ik doen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts