ThunderDuck Geplaatst: 6 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2014 Er is nu ook de Speldwijzer, die ik persoonlijk een stuk grappiger vind Even mijn draad hijacken met je eigen stemwijzer, hè? Dat dacht ik van niet, spamslet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 13 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2014 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2014 IQ, de Rechten-Plichten-Partij "... Waakzaam en dienstbaar aan de maatschappij, ontmaskert IQ mollengroep na mollengroep in iedere bekende grote partij. Daarbij benut IQ de nieuwe Corruptie-Test van de wetenschap, DIM. Werken met DIM: dat is slim! ..." "... En Rutte blijft stom, spreekt niet tegen. Wie zwijgt, stemt toe! ..." "... duizenden bedrijven vielen onnodig om. IQ slaat de trom. ..." "... Emancipatie is in Nederland een vrouwenrecht!“ IQ, niet bang, is tegen psycho-dwang. ..." "Onder druk woordt alles vlooibaar!" "Politics is content and show. From IQ you may expect show also. In the political strategy show has the task to pull attention and to make people feel fine. People want to laugh. Of cause! Keep up the Goed, drive back the Bad ..." Lees de professionele website: http://www.iq.jaaaa.net/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.