bossofzeeland Geplaatst: 2 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2014 Hallo mensen van het forum. Met de aankomende update zit ik met een probleem, ik heb gehoord dat de turismp erin komt en die wil ik graag kopen. Maar mijn garage staat vol en ik wil niet echt 1van mn auto's kwijt. Welke auto zouden jullie adviseren om weg te doen? Dit zijn mn auto's: Elegy rh8 Feltzer Bravado youga Sabre turbo Phoenix Sultan Sandking SWB Bati801 Vacca Felon GT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 2 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2014 Persoonlijk zou ik de Elegy RH8 wegdoen. Deze kan je op elk moment gratis opnieuw kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 2 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2014 Echter, als je de Vacca weg doet door ehm te verkopen bij de LSC hou je ook nog een redelijk bedrag over, en je krijgt er een waarschijnlijk snellere auto voor terug. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 2 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2014 Elegy of Phoenix. Sabre zou ook kunnen, maar persoonlijk verkies ik die boven de Phoenix. En zoals Ezra zei: Vacca, voor het geld. Is opzich ook geen onlogische keuze. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 2 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2014 Ik heb een 2e character dus 20 verschillende wagens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 2 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2014 Als ik jou was, zou ik de Bravado Youga wegdoen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bossofzeeland Geplaatst: 2 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2014 Ik zit toch wel te twijfelen tussen mn youga of mn elegy. Ik kan idd de vacca verkopen. Maar met 980000 dollar denk ik niet dat ik geld tekort kom. Of iig niet veel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LionOfHolland Geplaatst: 2 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2014 Youga zou ik doen. Felon GT, Sabre Turbo en Phoenix zijn ook niet heel moeilijk om weer te krijgen dus 1 van die 3 zou je ook weg kunnen doen. Ik zou denk ik van deze 4 degene weg doen die je het minst hebt gecustomized. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R3ne Geplaatst: 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2014 elegy weg denk ik..omdat je die free kunt krijgen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FcUtreg4Life Geplaatst: 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2014 Degene waar je het minst geld in gestoken hebt, of diegene waar je sowieso zelden gebruik van maakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2014 Verkoop gewoon aaaaallleeeees! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bossofzeeland Geplaatst: 3 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2014 Jup ik denk dat ik.mn elegy ga wegdoen. Heeft alleen een engine upgrade en wat uiterlijk veranderingen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
schimmelzicht Geplaatst: 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2014 Dan zeker doen ja!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.