Jump to content

Word 2013 - Pagina volgorde veranderen


Nyltje

Recommended Posts

Ik wil een pagina in Word 2013 van pagina 2 naar pagina 1 doen. (de onderste pagina naar boven en de bovenste dus automatisch naar onder) Kopiëren en plakken is geen optie, omdat het er dan niet goed uit ziet met plaatjes. (staan op de verkeerde plek) Ik wil de pagina's dus eigenlijk gewoon omwisselen. Hoe doe ik dit?

Nyltje

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Hm, ik heb even voor je gekeken en ik zie geen ingebakken optie om dit te doen.

Weet je zeker dat je het uiterste begin en het uiterste einde van een pagina geselecteerd hebt?

Mocht het geen persoonlijk/geheim document zijn, zou je het dan misschien willen doorsturen? Dan kijk ik er ook even naar.

Link to comment
Delen op andere websites

Hm, ik heb even voor je gekeken en ik zie geen ingebakken optie om dit te doen.

Weet je zeker dat je het uiterste begin en het uiterste einde van een pagina geselecteerd hebt?

Mocht het geen persoonlijk/geheim document zijn, zou je het dan misschien willen doorsturen? Dan kijk ik er ook even naar.

Ik heb je een pb gestuurd.
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is het probleem zo opgelost.

Voor de willekeurige internetbezoeker die hetzelfde probleem heeft:

Ik heb met ctrl+shift+linkermuisknop alle elementen op een pagina eruit geknipt en bovenin terug geplakt. Daarna alle tekstelementen vóór de tekst gezet door er met de rechtermuisknop op te klikken en de optie 'Bring in Front of Text' te selecteren. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...