DDT Dorus Geplaatst: 3 maart 2014 Rapport Geplaatst: 3 maart 2014 Nu hebben de hackers weer wat nieuws gevonden ik was gta online free roam aan het spelen hadden ze bij de lsc van die blauwe schermen neer gezet zodat je niet de binnenplaats op kon daar rond om heen van die omleidings karretjes (mobiele lichtbakken) Ze kunnen dus nu ook al de creator onderdelen gewoon in de free roam gebruiken... dus weer een reden om te patchen. Reageren
bricone Geplaatst: 3 maart 2014 Rapport Geplaatst: 3 maart 2014 nog niet meegemaakt wel vervelend lijkt me Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 3 maart 2014 Rapport Geplaatst: 3 maart 2014 Dit heb ik ook bog niet meegemaakt. Lijkt me vrij irritant. Mss een last minute dingetje bij de business update Reageren
PrutserNL Geplaatst: 3 maart 2014 Rapport Geplaatst: 3 maart 2014 Er zit een glitch in de creator, kan je het in de freemode gebruiken. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 3 maart 2014 Rapport Geplaatst: 3 maart 2014 Ja, maar daar die werkt alleen in een Invite Only sessie. Ik heb dit zelf ook geprobeerd in een open sessie en dat werkte niet.... Reageren
PrutserNL Geplaatst: 3 maart 2014 Rapport Geplaatst: 3 maart 2014 Blijkbaar werkt het in open sessions ook. want anders kunnen andere het niet merken toch? Reageren
Liquid8 Geplaatst: 3 maart 2014 Rapport Geplaatst: 3 maart 2014 Wow, niet tof man.. R* Moet er echt wat aan doen Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 3 maart 2014 Rapport Geplaatst: 3 maart 2014 Zie liever dat ze op zo'n wijze lopen te trollen, dan dat ze me steeds maar weer killen terwijl ik gewoon m'n eigen bussines aan het minden ben. Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 3 maart 2014 Rapport Geplaatst: 3 maart 2014 Hackers zullen er helaas altijd zijn, denk ik. Net als mensen die glitchen om daar voordeel uit te halen. Niets aan te doen zo lijkt me. uiteraard moet Rockstar dit proberen te patchen, maar eens dat gebeurd is, zullen ze wel iets anders vinden om iedereen te irriteren. Reageren
Votair Geplaatst: 3 maart 2014 Rapport Geplaatst: 3 maart 2014 Das kut, zal binnenkort wel gepatcht worden denk. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 3 maart 2014 Rapport Geplaatst: 3 maart 2014 lijkt me wel grappig om schansen random in de stad te zetten:Y Reageren
Shorty_D Geplaatst: 3 maart 2014 Rapport Geplaatst: 3 maart 2014 Net een filmpje ervan gezien. Zeer kwalijke zaak dit. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 3 maart 2014 Rapport Geplaatst: 3 maart 2014 (bewerkt) is een leuke glitch hopelijk kom ik nog geen gastje tegen die dat doet ! Maar moet overduidelijk wel gepatch worden Bewerkt: 3 maart 2014 door tjarda1999 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.