Hpzone Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 (bewerkt) Ik ben begonnen met het maken van een NL mod voor San andreas. Het plan is om zoveel mogelijk dingen uit het spel Nederlands te maken. Ik ben maar eens begonne met Nederlandse ondertitels. In de eerste versie zullen de missies NIET nederlandse ondertitelingen hebben, alleen de basisdingen zoals bijvoorbeeld je cellphone. Zelfs dit is al een flinke klus. Ook ga ik proberen zoveel mogelijk textures te veranderen naar nederlandse. Hieronder enkele screens en een video'tje. Hier zitten nog eerdig wat fouten in, dus even niet op letten 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Video: Filmpje van SA-NL mod (Slechte kwaliteit, sorry ) Ik wil graag eerlijke meningen, moet ik hiermee doorgaan, of moet ik het maar laten zoals het is? (Ik hoef geen correcties voor spellingsfouten, die controlleer ik zelf nog wel eens ) Bewerkt: 19 juli 2005 door Hpzone Reageren
pietjuh1 Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 ik vind het erg goed dat je bent begonnen maak um zker verder af misschien moet je voor sommige dingen gewoon het englese gebruiken en niet alles precies nederlands :lol: als je klaar bent ga ik um zker downloaden :rolleyes: Reageren
Ken-D Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 HPzone het is wel vet dat je het initatief neemt om een mod te maken maar er worden al dingen naar het nederlands vertaalt in de mod San GTAGames. Van mij mag je doorgaan hoor alleen ik denk eerder dat mensen San GTA Games downloaden. En trouwens ik zie hier en daar wat foutjes in je tekst. Reageren
Hpzone Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 Ik was niet alleen van plan om de teksten te vertalen hoor. Ik ga ook proberen zoveel mogelijk nederlandse textures erin te gooien . Reageren
corne0202 Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 ik ben er al heel lang mee bezig en ben al bijna klaar denk volgende weekend Reageren
PIETJE!!!! Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 idd nog aardig wat typfouten, nog hulp nodig, ik vind t altijd wel leuk om beetje billboards te verbouwen enzo en ben waarschijnlijk niet de enige hier Reageren
Hpzone Geplaatst: 20 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 Voorlopig heb ik nog geen hulp nodig , en die typfouten weet ik:p @corne0202: Ik vind het geen wedstrijd ofzo, ik vindt het gewoon leuk om te doen Reageren
PIETJE!!!! Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 mijn werk bekijk daar maar wat, beetje onproffesioneel nog, maar lukt opzich aardig, en dat vertalen doe ik liever niet, heb al een keer heel GTA3 en VC vertaalt, komt me de keel uit:P maar je laat t maar horen als je hulp nodig hebt Reageren
Hpzone Geplaatst: 20 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 Ziet er leuk uit als ik hulp nodig hebt zal ik je wel eens aanspreken Reageren
need my speed Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 Goed werk! Ga zo door zal ik zeggen. Reageren
bigG Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 Leuk die vertaling B) . Ga hier zeker mee door en (als het mag) zet hem in de download database. Dan ga ik hem zeker donwloaden. Reageren
Hpzone Geplaatst: 20 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 Ik denk dat ik eerst eens goed aan de slag ga met de textures te veranderen. Tekst zal als één van de laatste dingen aan de beurt komen, omdat het een stuk minder werk is. Zoals ik al eerder zei ga ik bij de eerste versie alleen de basisteksten en extra missies vertalen. In latere versies komt er misschien nog wel meer Je kan op SA-NL.tk ook altijd even kijken naar eventuele updates, en ik zal proberen elke dag wat nieuws te posten Reageren
gangstainthahouse Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 Ik denk dat ik eerst eens goed aan de slag ga met de textures te veranderen. Tekst zal als één van de laatste dingen aan de beurt komen, omdat het een stuk minder werk is. Zoals ik al eerder zei ga ik bij de eerste versie alleen de basisteksten en extra missies vertalen. In latere versies komt er misschien nog wel meer Je kan op SA-NL.tk ook altijd even kijken naar eventuele updates, en ik zal proberen elke dag wat nieuws te posten echt vet!!!! hoef k nie meer goed te luistere wat die gasten zeggen kan k gewoon de vertaling lezen echt super B) B) Reageren
Hpzone Geplaatst: 20 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 (bewerkt) Ik heb de PayNspray even een beetje gemod, het resultaat staat zometeen op sa-nl.tk Bewerkt: 20 juli 2005 door Hpzone Reageren
Hilary fan Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 Ik heb de PayNspray even een beetje gemod, het resultaat staat zometeen op sa-nl.tk Ben even op je site gaan kijken, maar geen 1 foto werkt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.