Nissan Geplaatst: 3 maart 2014 Rapport Geplaatst: 3 maart 2014 Jammer genoeg word daar nooit verder op in gegaan, maar dat is met meer mythische beesten in de serie. De enige mythische wezens waar dat van word uitgelegd zijn de draken in de 4e film, en Scheurbek. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 3 maart 2014 Rapport Geplaatst: 3 maart 2014 Ik zie het overigens al voor me dat Perkamentus en Hagrid in het geniep, na dat gedoe met die steen, dat beest gewoon ergens buiten de deur hebben gezet want fuck safety. Reageren
Nissan Geplaatst: 3 maart 2014 Rapport Geplaatst: 3 maart 2014 Fuck safety? Een basilisk in 't riool, een compleet corrupt ministerie, dementors op een school, 't Verboden Bos, 't school toernooi... Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 6 maart 2014 Rapport Geplaatst: 6 maart 2014 Lol, ben ook wel benieuwd wat ze nadien met Pluisje hebben gedaan. Ze zullen hem niet vrijgelaten hebben in het wild, vermoed ik. Heb de HP boeken al 100x gelezen allemaal, maar dit had ik mezelf nooit afgevraagd. Thanks guys Reageren
SpacyColours Geplaatst: 6 maart 2014 Rapport Geplaatst: 6 maart 2014 Volgens J.K. Rowling heeft Hagrid dat dier in het Verboden Bos losgelaten. Creepy... ik vond Pluisje altijd één van de meest angstaanjagende beesten van het HP-universum. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.