HA5H Geplaatst: 3 maart 2014 Rapport Geplaatst: 3 maart 2014 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
PrioX Geplaatst: 3 maart 2014 Rapport Geplaatst: 3 maart 2014 Tot nu toe de beste update imo. Vet veel nieuwe kledingstukken, crew tatoeages etc. Top! Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 3 maart 2014 Rapport Geplaatst: 3 maart 2014 Ik was de eerste die dit melde Heb inmiddels de autos naar Multiplayer geglitched echt chille auto's Is het al iemand opgevallen dat je je eigen crew emblem kan tattoeëren? Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Geplaatst: 4 maart 2014 (bewerkt) JaggysModz, voor je vraag op de crew tattoo's: zie de reactie voor de jouwe: Tot nu toe de beste update imo. Vet veel nieuwe kledingstukken, crew tatoeages etc. Top! Soms kan het geen kwaad even de reacties te lezen van andere mensen voor je zelf gaat posten. Anders krijg je een hoop dingen die meermaals in het topic voorkomen, en da's voor niemand interessant om te lezen Bedankt HA5H om dit zo vroeg te melden, het is echt een vette update! Ook super dat je screenshots van de wagens toevoegde, zo kon ik ondanks het feit dat ik nog niet thuis was om hem te downloaden, toch de wagens bekijken. daar was ik namelijk heel cerieus naar Bewerkt: 4 maart 2014 door Krikke1992 Reageren
HA5H Geplaatst: 4 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2014 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
JohanManke Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Geplaatst: 4 maart 2014 (bewerkt) Is het ook voor de PS3? Bewerkt: 4 maart 2014 door JohanManke Reageren
Tommie59 Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Geplaatst: 4 maart 2014 (bewerkt) Ps3 komt hoogstwaarschijnlijk vanmiddag rond een uur of 12 (?) Je kan nu een van de zeldzaamste auto's kopen De Racher XL, mijn lievelingsauto. Ik had hem al gevonden na een weekje hard zoeken met Ezra, maar ik weet van mijn zoektocht op internet dat er nog heel veel andere mensen zijn die hem graag willen maar niet kunnen vinden, Good job R8! Bewerkt: 4 maart 2014 door tommie59 Reageren
HA5H Geplaatst: 4 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2014 Is het ook voor de PS3? Tot op heden nog niet, waarschijnlijk zal vandaag naast de DLC ook de nieuwe patch moeten uitkomen op beide platformen (PS3 en Xbox 360), dus ga ervan uit dat je vandaag nog kunt spelen met de nieuwe speeltjes! Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Geplaatst: 4 maart 2014 ik krijg geen update in beeld ?! Reageren
Michael Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Geplaatst: 4 maart 2014 Is het ook duidelijk hoeveel geld de voertuigen en kleding kost? Reageren
HA5H Geplaatst: 4 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2014 Is het ook duidelijk hoeveel geld de voertuigen en kleding kost? Geef 't een uurtje en het is zo te vinden op het internet aangezien Update 1.11 op dit moment over de gehele wereld wordt uitgerold. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Geplaatst: 4 maart 2014 ik krijg geen update in beeld ?! En als je in singleplayer naar het start menu gaat en dan naar het tabje PlayStation Store, en den kijkt bij Packs. Staat hij er niet tussen? Reageren
thebig Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Geplaatst: 4 maart 2014 Die bolhoed en die hoge hoed zijn wel leuk, die ga ik zeker kopen (als de probleempjes met de kleding opgelost zijn). De nieuwe auto's zien er ook wel vet uit, maar ik heb eerst nog een andere auto die ik graag zou willen hebben, dus daar ga ik wel voorrang aan geven. Reageren
TryX Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Geplaatst: 4 maart 2014 Ik was de eerste die dit melde Heb inmiddels de autos naar Multiplayer geglitched echt chille auto's Is het al iemand opgevallen dat je je eigen crew emblem kan tattoeëren? Hoe glitch je die auto's van SP naar MP dan? Zijn ze dan ook te verzekeren en in je garage te knallen? :-) (en hebben ze volledige waarde..?) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.