Da Phoenix Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Geplaatst: 4 maart 2014 ik krijg geen update in beeld ?! En als je in singleplayer naar het start menu gaat en dan naar het tabje PlayStation Store, en den kijkt bij Packs. Staat hij er niet tussen? Gewoon de PS3 even uitzetten en aanzetten. Dan komt hij wel. Reageren
stuiverke88 Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Geplaatst: 4 maart 2014 he leuke update maar nog steeds geen heists dat is een beetje jammer . Reageren
TryX Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Geplaatst: 4 maart 2014 Ik was de eerste die dit melde Heb inmiddels de autos naar Multiplayer geglitched echt chille auto's Is het al iemand opgevallen dat je je eigen crew emblem kan tattoeëren? Hoe glitch je die auto's van SP naar MP dan? Zijn ze dan ook te verzekeren en in je garage te knallen? :-) (en hebben ze volledige waarde..?) Op youtube gezocht.. auto naar SP naar MP brengen is dus niet al te lastig.. maar hoe zet je deze hierna in je garage? Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Geplaatst: 4 maart 2014 Ik was de eerste die dit melde Heb inmiddels de autos naar Multiplayer geglitched echt chille auto's Is het al iemand opgevallen dat je je eigen crew emblem kan tattoeëren? Hoe glitch je die auto's van SP naar MP dan? Zijn ze dan ook te verzekeren en in je garage te knallen? :-) (en hebben ze volledige waarde..?) Op youtube gezocht.. auto naar SP naar MP brengen is dus niet al te lastig.. maar hoe zet je deze hierna in je garage? Gewoon naar binnen rijden. Let wel op dat je de Turismo R alleen vóór de patch (1.11) naar binnen kon brengen, toen was het nog een unclassified car (dus geen high-end) Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Geplaatst: 4 maart 2014 Op youtube gezocht.. auto naar SP naar MP brengen is dus niet al te lastig.. maar hoe zet je deze hierna in je garage? Langs LSC gaan en iets aanpassen, dan zou het moeten lukken dacht ik uit een van de filmpjes afgeleid te hebben. Heb het zelf niet geprobeerd dus kan het niet met zekerheid zeggen, heb het gewoon even opgezocht Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Geplaatst: 4 maart 2014 De prijzen: Jester: 240.000 Turismo: 500.000 Alpha: 150.000 Reageren
Michael Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Geplaatst: 4 maart 2014 Ik mag eerlijk zeggen dat ik de auto's niet geweldig vind. Maar ik vind juist de wapens wel weer geweldig. De Heavy Pistol is lekker krachtig. Ook vind ik de kleding wel zeer leuk. Ik had alleen wel verwacht dat Rockstar Games meer jurken zou doen in deze DLC. Je hebt eigenlijk alleen maar pakken en ik had toch liever een jurk gezien met wat accesoires. De kleding van de mannen zijn ook zeer leuk. De haren van mannen zijn ook wel toepasselijk en ik denk dat dit wel mijn favoriete download is van Grand Theft Auto V sinds de release. Reageren
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Geplaatst: 4 maart 2014 De DLC is echt geweldig! Zulke vette wagens! Reageren
JustHano Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Geplaatst: 4 maart 2014 Ik denk zelf dat dit de beste update is tot nu toe ^^ Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Geplaatst: 4 maart 2014 vliegtuigje is wel erg duur hoor Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 5 maart 2014 Rapport Geplaatst: 5 maart 2014 Potverdrie wat een mooi spul jongens! Op naar de volgende update! Reageren
PrutserNL Geplaatst: 5 maart 2014 Rapport Geplaatst: 5 maart 2014 1 van de beste DLC tot nu toe! Vooral de auto's, zijn gaaf, veel mogelijkheden qua uiterlijk, die plane is ook wel leuk. Verder is het wel jammer dat ze een paar zeldzame auto's op de website hebben gezet, snap niet echt wat daar nu de lol van is. Heb zelf uren gezocht naar de intruder en nu is tie te koop:( Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 5 maart 2014 Rapport Geplaatst: 5 maart 2014 1 van de beste DLC tot nu toe! Vooral de auto's, zijn gaaf, veel mogelijkheden qua uiterlijk, die plane is ook wel leuk. Verder is het wel jammer dat ze een paar zeldzame auto's op de website hebben gezet, snap niet echt wat daar nu de lol van is. Heb zelf uren gezocht naar de intruder en nu is tie te koop:( Insgelijks. Dit had ik destijds ook met de bodhi. Echt niet leuk is dat Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 5 maart 2014 Rapport Geplaatst: 5 maart 2014 Ik ben in Oostenrijk. Kan hem helaas niet testen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.