Jump to content

Gta Ripper, bedankt!

Recommended Posts

Geplaatst:

Onze inmiddels welbekende graficus, Gta Ripper, neemt afscheid van zijn moderatorfunctie. Gta Ripper was moderator van het Graphics forum en is onder andere bekend van zijn leuke en leerzame project Graphics 101, waarin hij men name beginnende en nieuwsgierige photoshoppers de fijne kneepjes van het programma aanleerde. Een jongen met een passie voor design en een druk bestaan. Dat laatste heeft nu echter de prioriteit en is dan ook de reden waarom we van hem afscheid gaan nemen.

Bedankt voor al je inzet en wanneer je een nieuw werkje hebt gecreëerd, laat het ons als eerst zien!

Geplaatst:

Helaas zit ik hier nog niet zo heel erg lang, maar bedankt voor je jaren lange inzet GTA Ripper!

Geplaatst:

Dit zagen we wel aankomen. Jammer, maar het is niet anders. Joey, bedankt voor je inzet in het Graphics-subforum. Het ga je goed, bro! _O_

Geplaatst:

Spijtig om te horen. Bedankt voor je inzet, en veel succes en plezier toegewenst met je huidige verplichtingen, Gta Ripper!

Geplaatst:

Van met alle trots en veel activiteit de moderator van de graphics-fora worden naar toch wel zeer stilletjes vertrekken als crewlid. Jammer, maar ook zeer begrijpelijk gezien je privé. Toch bedankt voor je inzet als crewlid en je werk die je in de graphics-fora hebt verricht. Met je huidige opleiding hebben we zeker nog niets alles van je grafische kunsten op het forum gezien, dus ik hoop je nog op het forum aan te treffen. thumbsup2.gif

We spreken elkaar gauw weer. biertje.gif

Geplaatst:

Spijtig, ik heb altijd respect gehad voor jou en je werkjes. Hopelijk wil dit niet zeggen dat we niets meer van je te zien krijgen, maar geef je privéleven nu maar voorrang. ;) Bedankt!

Geplaatst:

Bedankt voor je inzet GTA Ripper. Hopelijk kunnen we om de zoveel tijd nog van een grafisch hoogstandje genieten. ;)

Trouwens een keuze die wel begrijpelijk is, veel succes toegewenst!

Geplaatst:

Ik zag het al een beetje aankomen, met je weinige aanwezigheid de laatste tijd. :( Goed dat je dit besluit hebt genomen. Bedankt voor je inzet en kom nog eens langs! ;)

Geplaatst:

Jammer dat je vertrekt, Ripper. We spreken elkaar vrij regelmatig, dus als een complete verrassing komt het niet, maar spijtig is het natuurlijk wel. Ik zal je input en aanwezigheid missen. Thanks man. :tu:

Geplaatst:

Bedankt voor je inzet, Ripper! Jammer dat je weggaat, maar hopelijk mogen we in de toekomst van je prachtwerken blijven genieten!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...