Dexist Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Geplaatst: 4 maart 2014 Hey, Nu met de business update hebben we er weer 3 mooie autos bij. Maar ja de garages in sp zijn nog al klein. zal het niet mooi zijn als we ook 10-car-garages kregen in single player ? Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Geplaatst: 4 maart 2014 Ben ik helemaal met je eens. Er zijn idd genoeg mooie auto's om op te slaan en een 4-car garage is net iets te klein. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Geplaatst: 4 maart 2014 Ben ik helemaal met je eens. Er zijn idd genoeg mooie auto's om op te slaan en een 4-car garage is net iets te klein. Daarom heb je er ook 3 en dan nog 3x 'n 2-car garage aan huis plus de twee spots bij de stripclub. Bij elkaar is dat plek voor 20 auto's, 17 als Franklin nog bij z'n tante woont. (stripclub is dan nog niet vrijgespeeld) daarnaast nemen de 3 nieuwe auto's helemaal geen plek in in je 4-car garage, maar staan deze onder de special vehicles. Het moge duidelijk zijn, ik ben het niet eens met de stelling. Reageren
Dexist Geplaatst: 4 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2014 Ben ik helemaal met je eens. Er zijn idd genoeg mooie auto's om op te slaan en een 4-car garage is net iets te klein. Daarom heb je er ook 3 en dan nog 3x 'n 2-car garage aan huis plus de twee spots bij de stripclub. Bij elkaar is dat plek voor 20 auto's, 17 als Franklin nog bij z'n tante woont. (stripclub is dan nog niet vrijgespeeld) daarnaast nemen de 3 nieuwe auto's helemaal geen plek in in je 4-car garage, maar staan deze onder de special vehicles. Het moge duidelijk zijn, ik ben het niet eens met de stelling. Klopt wat je zegt Maar het ziet er stukken leuker uit vind ik als alle auto in een garage staan en je kan de nieuw auto's inderdaad vinden onder special vehicles. Maar als je ze wilt modden, dan moet je ze 'normaal' opslaan Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Geplaatst: 4 maart 2014 Oke, dat laatste wist ik niet. In dat geval .... blijf ik bij m'n mening Het leven draait nu eenmaal om keuzes maken, dus dat geld hier nu ook in mijn optiek. Sowieso vraag ik me af waar het dan op zou houden. Krijg je er nog 'n garage bij, dan staat die straks ook vol en wil je weer 'n extra of grotere garage. Totdat die ook weer vol staat, enz. enz. Wanneer houd het dan op? Bij 30 auto's, of bij 100 pas? Nee ... ik vind het genoeg, maar ja ... ik ben dan ook gauw tevreden. Heb in Online ook slechts 'n 6-car garage en die staat niet eens vol. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Geplaatst: 4 maart 2014 Oke, dat laatste wist ik niet. In dat geval .... blijf ik bij m'n mening Het leven draait nu eenmaal om keuzes maken, dus dat geld hier nu ook in mijn optiek. Sowieso vraag ik me af waar het dan op zou houden. Krijg je er nog 'n garage bij, dan staat die straks ook vol en wil je weer 'n extra of grotere garage. Totdat die ook weer vol staat, enz. enz. Wanneer houd het dan op? Bij 30 auto's, of bij 100 pas? Nee ... ik vind het genoeg, maar ja ... ik ben dan ook gauw tevreden. Heb in Online ook slechts 'n 6-car garage en die staat niet eens vol. Ligt er ook aan wat je wilt, kijk ik weet dat jij alleen auto's wilt bezitten waar je ook daadwerkelijk in rijdt. Maar er zijn ook mensen die auto's willen hebben als een 'verzameling' dus het verschilt per persoon hoeveel garageplekken hij/zij wilt. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Geplaatst: 4 maart 2014 Uiteraard. En mede daarom ben ik het niet met die stelling eens. Ik ben overigens verbaasd dat jij wel meer ruimte wil. Ik heb je 10-car garage gezien en daar staat nog minder in als in mijn 6-car garage. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Geplaatst: 4 maart 2014 Uiteraard. En mede daarom ben ik het niet met die stelling eens. Ik ben overigens verbaasd dat jij wel meer ruimte wil. Ik heb je 10-car garage gezien en daar staat nog minder in als in mijn 6-car garage. Mja dat is waar maar ik heb liever wat ruimte over dan dat alles zo krap is weet je wel. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Geplaatst: 4 maart 2014 Dus jij wil gewoon 10 garages, voor elke auto eentje. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Geplaatst: 4 maart 2014 Dus jij wil gewoon 10 garages, voor elke auto eentje. Nu je het zegt.... mn schatjes verdienen het beste Reageren
.Sharingan Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Geplaatst: 4 maart 2014 Ik hoop al maanden op nieuwe garages in singleplayer zónder loadingscreen. Ik wil m'n eigen voertuigen parkeren.. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Geplaatst: 4 maart 2014 Ik zou inderdaad wel wat extra garages kunnen gebruiken. Ik heb 3 saves, ga voor een vierde, dus met 8-14 garages en ik vind het nog altijd niet genoeg om alle voertuigen in op te baren die ik wil. Dus ja, een hele grote te kopen garage voor eender van de drie protagonisten zou handig zijn. Reageren
JJ-B Geplaatst: 5 maart 2014 Rapport Geplaatst: 5 maart 2014 Extra garages zouden mooi zijn of gewoon extra lockups kunnen kopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.