Nyltje Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Geplaatst: 4 maart 2014 Zou iemand voor het Slogan contest een paar banners willen maken? Reageer als je interesse hebt, dan stuur ik je een pb met alle info. Nyltje. Reageren
Rutger. Geplaatst: 4 maart 2014 Rapport Geplaatst: 4 maart 2014 Ik wil je wel helpen, maak ik dan meer kans om te winnen? Reageren
Nyltje Geplaatst: 4 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2014 Ik wil je wel helpen, maak ik dan meer kans om te winnen? Je weet alleen de uitslag eerder, maar meer kans om te winnen krijg je niet. Reageren
Nyltje Geplaatst: 5 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2014 Helaas kan Rutger. (ZaroX) niet meer dus zou iemand anders het nog willen maken? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 5 maart 2014 Rapport Geplaatst: 5 maart 2014 Ik ben niet de pro met photshop, maar als niemand zich aanbied wil ik wel een poging wagen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.