Jump to content

Dusenberg Tommygun weg


GTAbubba

Recommended Posts

Jo

iemand wat ook zijn Dusenberg Sweeper aka The Tommygun mist na de update 1.11?? R* heeft gezegd dat als je een van deze items koopt je ze voor altijd houdt nu wordt het weer niet leuk als R* zometeen iedereen een gratis Tommygun MOET geven(waar je eerst best uniek in kon zijn) door alweer een fout van hun kant

GR Bubba

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook helaas de Gusenberg Sweeper verloren met deze update. Een beetje teleurstellend omdat ik een van mijn favoriete voertuigen moest verkopen om kleding en een wapen te hebben van de Valentijnsbloedbad DLC. Ik vond het een geweldige wapen, misschien gaat Rockstar Games het wel weer terugpatchen of zetten ze deze wapen gratis in de Ammu-Nation. Maar ik zal hem wel missen wanneer die niet meer terugkomt :(

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik zal hem wel missen wanneer die niet meer terugkomt :(

Dan is het voor mij ook de druppel.

Ik heb mijn Adder en een echte RARE car verkocht, ik heb hier dik 1 maand naar gezocht, en toen heb ik ze eindelijk kunnen kopen. Je houd ze voor altijd was de belofte, nou, dan hou je je daar aan.

Als dit nog eens gebeurt met iets, maakt niet uit wat, dan ga ik het misschien in overweging nemen om GTA5 te verkopen. En ik maak geen grapje.

Link to comment
Delen op andere websites

Zolang ze em maar niet weer voor iedereen beschikbaar stellen. Was ook toen met de rat loader. Naar mijn mening was dat stom tegenover de mensen die lang tijd erin hebben gestoken om em te krijgen

Link to comment
Delen op andere websites

De gusenburg sweeper is nu weer verkrijgbaar in de gunshop!

Hmm ... bij mij anders niet. :?

Sterker nog ... ik was vanavond ook spontaan m'n Heavy Pistol en Special Carbine incl. zo'n 5000 rounds of ammo kwijt. Koste me zo'n 30 rooitjes om dat weer terug te krijgen. :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Met het oplossen van een bug en het tegengaan/oplossen van glitches, veroorzaken ze weer andere bugs en gelegenheid om andere glitches te ontdekken.... dit "spelletje" zal zich - jammer genoeg - blijven herhalen...

Ondanks dat R* hun uiterste best doen is een online game (bijna) niet Hack/Bug/Glitches/Mod vrij te krijgen...

Link to comment
Delen op andere websites

Het is mooi dat hun eindelijk weer dit hebben kunnen patchen, maar ik ben opeens met mijn meerdere vuurwapens mijn kogels kwijt. Ik had volgens mij echt best wel veel kogels en ik zou dat niet hebben kunnen wegschieten in een avond :?

Link to comment
Delen op andere websites

Had ik dus ook.

Eergisteren al m'n Heavy Pistol en special Carbine met zo'n 5000 stuks ammo, en gisteren miste ik ineens m'n Grenades en Sticky-Bombs. (15 stuks van elk)

Maar ... m'n Gusenberg Sweeper is wel weer terug, evenals allerlei wapens (Pistol, SMG, Assault Rifle, Pump Shotgun) die ikzelf weggegooid had.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...