Jump to content

Dusenberg Tommygun weg


GTAbubba

Recommended Posts

Ik heb ook de Tommygum weer terug dat is dan opgelost. Ik heb gister wel iets anders meegemaakt was in het huis tv aan het kijken wat andere spelers aan het doen waren, plots logde die gene die ik bekeek uit en kwam ik buiten op zijn plek te staan zonder pop ik kon niet lopen of weg gaan alleen maar in het rond kijken/draaien en met wapens ik kon dus op de politie blijven schieten 5 sterren ze schoten wel terug en kwamen met honderden maar op mij schieten bracht geen schade dus ik kon ze blijven afknallen tot vervelends toe heb toen op een gegeven moment ook maar gewoon de game afgezet, vreemd toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je wel stellen ja, maar lijkt me niet erg om ook eens mee te maken. Niet regelmatig, maar gewoon een keertje. Ik wil ook weleens copskillen zonder uiteindelijk zelf dood te gaan. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Nee zo 1 keer is het wel grappig het kosten dan ook een berg minutie maar dan heb je ook wel ff lol.

Na 35 minuten vol te hebben gehouden was ik er ook in 1 keer weer klaar mee dan is de lol er ook wel van af.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...